Ultimativni Defender. Tenk na terenu, raketa na cesti
DEFENDER Octa bit će najsnažnije vozilo s oznakom Defender s V8 Twin Turbo motorom. Nadolazeći premium lifestyle SUV nalazit će se na vrhu Defender linije.
Trenutačno je linija Defendera široko kategorizirana u tri raspona – 90, 110 i 130. Defender V8 dostupan je u sve tri verzije, uključujući nekoliko posebnih modela poput Defendera 110 V8 Carpathian Edition.
Najsposobniji u liniji
Dolaskom u Defender Octa, novi vodeći model bit će najčvršći, najsposobniji i najluksuzniji model u liniji Defendera. Novo ime, Octa, inspirirano je oktaedarskim oblikom dijamanta vozila jer je dijamant najtvrđa prirodna tvar na Zemlji, poznata po svojoj rijetkosti.
Nova zaokružena dijamantna grafika simbolizira vodeći model Defender. Sadrži brojne unutarnje i vanjske komponente, uključujući sjajni crni dijamant unutar strojno obrađenog i pjeskarenog titanijskog diska na svakoj ploči Signature Graphica. Titan je također odabran zbog robusnosti i otpornosti na elemente u prirodnom stanju.
Trenutačno na zadnjim testiranjima
Slike koje je objavio Land Rover otkrivaju da Octa dobiva prilagođeni set Brembo kočnica, što ukazuje na vrhunske performanse na stazi. Poput kočionih čeljusti, upravljač i aluminijski naplatci ukrašeni su novim Octa logom, čime se razlikuje od ostalih modela u liniji Defender.
Trenutačno Defender Octa prolazi rigorozna testiranja na različitim terenima i uvjetima uključujući snijeg i led od Švedske do pustinje Dubaija, asfalt Nürburgringa i gmizanje po stijenama Moaba.
Iako Land Rover nije otkrio nikakve ključne specifikacije u vezi s pogonskim sklopom, jasno je da britanska marka neće koristiti trenutni AJ V8 s kompresorom koji je dostupan u postojećem Defenderu V8. Umjesto toga, Land Rover će vjerojatno koristiti 4,4-litreni V8 benzinski motor s dva turbopunjača iz BMW-a, koji trenutno pokreće nekoliko modela Range Rovera.
Motor iz BMW-a
Ovaj 4,4-litreni V8 isporučuje 610 KS i 800 Nm najvećeg okretnog momenta šaljući snagu na sva četiri kotača s 4WD pogonom. Land Rover tvrdi da dodatne performanse neće doći nauštrb njegove legendarne sposobnosti vožnje izvan cesta.
Nadolazeći Defender Octa moći će se pohvaliti novim 6D Dynamic postavom ovjesa koji uključuje inovativni sustav kontrole nagiba i prevrtanja. To će omogućiti vrhunskom modelu Defender da zadrži gotovo ravno mjesto tijekom ubrzavanja, kočenja i skretanja na cesti, dok će također maksimizirati neovisan hod kotača i artikulaciju po najzahtjevnijim terenima izvan ceste.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati