Toyota FT-86: Garancija užitka u vožnji
IZ TOYOTE su, što službeno, a što neslužbeno, napokon pristigle detaljnije informacije o za sada još uvijek konceptnom, no gotovo produkcijskom coupeu. Atraktivni FT-86 je navodno 95% spreman za proizvodnju.
Podsjetimo, radi se o zabavnom, atraktivnom i cijenom pristupačnom automobile koji bi se na tržištu trebao pojaviti tijekom sljedeće godine. Pored Toyotine, na tržištu će se nedugo zatim pojaviti i Subaruova verzija istog automobila.
Glavna konkurencija japanskom dvojcu će biti modeli poput VW Scirocca, no FT-86 će imati nekoliko prednosti pred konkurentcijom. Kao prvo, to je jedinstven izgled u smislu kako se neće raditi o preradi već postojećeg modela. Nadalje, tu su stražnji pogon, niže težište (niže čak i od onog kod Porscheovog Boxstera) i 200-tinjak kilograma manja masa.
Model se temelji na monocoque čeličnoj šasiji, duljinom od 4.235 mm je sličan Aurisu, dok mu je međuosovinski razmak 2570 mm, a visina svega 1.270 mm. Podataka o masi nema, no ukoliko je doista 200-tinjak kilograma lakši od Scirocca onda je u pitanju oko 1.100 kg.
FT-86 će pokretati dorađen atmosferski 2,0-litreni 4-cilindrični Subaruov motor s izravnim ubrizgavanjem uparen sa 6-stupanjskim ručnim ili automatskim mjenjačem s ručicama na upravljaču. Snaga još uvijek nije poznata, no kretat će se oko 200 KS, s time da je kasnije moguć dolazak i snažnije turbo verzije s oko 280 KS. Ova standardna bi do 100 km/h trebala ubrzavati za oko 7 sekundi te dostizati najveću brzinu od 225 km/h.
U unutrašnjost će se moći smjestiti četvoro putnika s time kako će se straga moći smjestiti prvenstveno djeca, odnosno osobe nižeg rasta. Vozačko mjesto će navodno biti posebno prilagođeno za dodatnu udobnost i držanje tijela, a cijeli kokpit orijentiran upravo vozaču.
Na papiru ovjes je sprijeda MacPherson, a straga multi-link. Iako naizgled ničim ne iskače od klasike, navodno je riječ o sofisticiranijim i kvalitetnijim komponentama od onih koji se inače ugrađuju u modele ovog cjenovnog razreda. Kočnički će sustav činiti četiri diska, standardni će kotači biti veličine 18 cola, a upravljački će sustav počivati na električnom servu. Boljoj upravljivosti će pripomoći i diferencijal s blokadom te mogućnost prilagođavanja ovjesa.
Očekuje se kako će se početna cijena za novi Toyotin coupe kretati oko 30.000 eura.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati