Porsche Panamera dobila je nove hibridne verzije
PORSCHE dodatno proširuje svoju ponudu pogonskih sklopova za sportsku limuzinu Panamera verzijama 4 E-Hybrid i Panamera 4S E-Hybrid. Ovo je Porscheov odgovor na posebno velik interes za učinkovite i dinamične e-hibridne pogonske sklopove na mnogim tržištima. Panamera će biti dostupna u ukupno četiri varijante izvedbe ove napredne tehnologije pogona.
Električni domet 96 km
Kako bi generirao snažno ubrzanje, Porsche je kombinirao novi e-hibridni sustav sa značajno obnovljenim 2.9-litrenim V6 biturbo benzinskim motorom (224 kW/304 PS). Snaga sustava od 346 kW (470 KS) i najveći okretni moment od 650 Nm omogućuju ubrzanje od nule do 100 km/h za 4.1 sekundu i najveću brzinu od 280 km/h. Čisto električni domet Panamere 4 E-Hybrid povećava se na 96 kilometara u WLTP ciklusu.
Panamera 4S E-Hybrid stavlja jači fokus na dinamiku vožnje, kao i na kontinuiranu isporuku snage u gornjem rasponu broja okretaja. Njegov 2.9-litreni biturbo šestocilindrični motor isporučuje 260 kW (353 PS). Snaga sustava je 400 kW (544 KS), a najveći okretni moment je 750 Nm. To omogućuje Panameri 4S E-Hybrid ubrzanje od nula do 100 km/h za 3.7 sekundi i postizanje najveće brzine od 290 km/h.
Četiri načina vožnje
Četiri optimizirana načina vožnje specifična za E-Hybrid, kao i poboljšani načini Sport i Sport Plus, dodatno optimiziraju učinkovitost E-Hybrid modela.
Vozila se uvijek pokreću u čisto električnom E-Power načinu rada. Nakon što je stanje napunjenosti baterije ispod određene minimalne vrijednosti, sustav se automatski prebacuje na Hybrid Auto način rada, koji prilagođava strategiju rada trenutnoj situaciji u vožnji.
Osim toga, s aktivnim navođenjem rute u Hybrid Auto, operativna strategija je dodatno optimizirana poznavanjem rute. Na taj se način udio udaljenosti u gradskom prometu koje se prevaljuju isključivo na struju može maksimalno povećati i tako poboljšati učinkovitost. Sustav u tu svrhu koristi i automobilske i navigacijske podatke.
Sustavi očuvanja baterija
U E-Hold načinu rada čuva se trenutno stanje napunjenosti baterije. U načinu rada E-Charge, s druge strane, motor s unutarnjim izgaranjem puni bateriju do 80 posto izvan grada i iznad 55 km/h, dok Panamera koristi prednosti učinkovitosti hibridnog pogona u gradskom prometu.
U načinima rada Sport i Sport Plus, Porsche smanjuje ciljano stanje napunjenosti baterije na 20 odnosno 30 posto (prije 30 odnosno 80 posto). To povećava učinkovitost bez žrtvovanja performansi.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati