Pogledajte balkansku verziju WRC legende: Toyota Čelika na osnovi Hyundaija
PRVA generacija Hyundaijevog sportaša postala je podlogu za preradu kakve smo već viđali na Balkanu.
Receptura je poznata, a ona uključuje napraviti što vjerniju kopiju automobila uz uvjet minimalnih ulaganja. Ovdje je u pitanju Toyota Celica GT-Four kao uzor, a sve je izvedeno na Hyundaijevom Coupeu prve generacije.
Automobil je dobio i novo ime, pa je tako sad Toyota Čelika. I ne, nije nastao u glavi nekog oktanskog zaljubljenika s Balkana. Vlasnik i autor ovog (ne)djela je Čeh Adam Rejl. Njegova Čelika s Kastrol oznakama je iskorištena za sudjelovanje na GumBalkan reliju, gdje je postavljen limit za sudionike - automobili vrijednosti do 1000 eura ili stariji od 33 godine.
Hyundai Coupe iz 2001. godine je uz dekoraciju vanjštine koja uz boju i naljepnice uključuje i stražnje krilo. Krovna kutija je tu iz očitih razloga za sve koji su ikada putovali u kompaktnom coupeu.
Bilo je tu i tehničkih modifikacija pa je tako u prostor opruga vlasnik nagurao teniske loptice i tako podigao vozilo za primjetnih pet centimetara.
Dodajte svemu zaštitu podnice i terenske pneumatike i dobili ste dostojnog natjecatelja za GumBalkan Rally.
Nažalost, vlasnik nije bio te sreće da ispod poklopca ima provjerenog 2.0 benzinca, već je ugrađen 1.6 benzinac sa svega 113 KS-a. Pogon je dakako prednji, a mjenjač ručni.
I na kraju spomenimo kako Celica i Coupe imaju još jednu dodirnu točku. Osim što oblikom i proporcijama odgovaraju, Coupe se može svrstati kao jedan od pouzdanijih coupea u ovom mileniju, baš kao što je to i Celica. 245.000 km je dokaz pouzdanosti, ali kraj za ovaj automobil nije još blizu.
Dodajmo još kako vlasnik ovog automobila posjeduje i jedan klasik, Porsche 944 iz 1984. godine. U svakodnevnoj vožnji glavni suputnik mu je vjerojatno Nissan 3670Z Nismo, koji je također u njegovom vlasništvu. Nadajmo se samo da će ostati u izvornom stanju.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati