Ovo je prva električna Alfa. Poznati domet i cijena, ukida se prepoznatljiv detalj
ALFA Romeo Junior, prvi električni automobil talijanske marke, stiže ovog ljeta, s početnom cijenom koja će iznositi oko 39.000 eura.
Crossover koji se proizvodi u Poljskoj, izvorno nazvan Milano prije političkih kontroverzi, ima bateriju od 54 kWh i može postići doseg od 402 kilometra u svojoj najekonomičnijoj verziji.
Oprema
Standardna Elettrica i Speciale launch edicija (s početnom cijenom od oko 41.000 eura) razvijaju 154 KS, dok vrhunska Veloce verzija razvija 237 KS i ima doseg od samo 346 kilometara.
Standardna oprema na Elettrici uključuje 45,7 cm aero-optimizirane aluminijske kotače, stražnje parking senzore, crne sjajne poklopce retrovizora i LED svjetla.
Unutrašnjost sadrži 26 cm infotainment ekran postavljen u retro stilu s teleskopskim kućištem, kompatibilan s Android Autom i Apple CarPlayom.
Za oko 49.000 eura Veloce dobiva i 50,8 cm dijamantno rezane aluminijske kotače, crvene kočione čeljusti i crni krov i rešetku.
Unutra su električno podesiva Sabelt sportska sjedala obložena crnim i crvenim antilopom, sat-nav, adaptivni tempomat i stražnja kamera.
Svi Junior EV modeli dolaze s toplinskom pumpom i 11 kW AC punjačem. Također imaju prtljažnik kapaciteta 400 litara i prostor za pohranu kabela sprijeda, navodno inspiriran prednjim skladišnim prostorima u starim Alfa Romeo superautomobilima s motorom straga.
U Alfi kažu da je ideja da se dođe od ekskluzivnosti do inkluzivnosti
Pozicioniran kao duhovni nasljednik Giuliette i Mita, novi Junior nudi pristupačnost uz premium privlačnost i vozačko iskustvo kako bi privukao novu generaciju Alfista.
Šef Alfa Romea Jean-Philippe Imparato rekao je da je Junior dizajniran kako bi marka prešla "od ekskluzivne do inkluzivne".
Naglasio je da će se nalaziti u istoj ponudi kao ultra-ekskluzivni 33 Stradale superautomobil, dodajući: "Alfa je jedina marka koja može prodati automobil za 2 milijuna eura i 30.000 eura."
Detalji kojima se Junior vraća na stare Alfe i velika promjena najpoznatijeg obilježja Alfa Romea
Imparato je dodao: "Mnogi obožavatelji Alfa Romea još uvijek nedostaju Mito i Giulietta, a sada obnavljamo njihove priče. Dobrodošli kući."
Mjereći 4170 mm dužine, 1780 mm širine i 1500 mm visine, Junior usvaja nekoliko smjelih novih dizajnerskih elemenata, ali se vraća na stare Alfe s detaljima poput proširenih blatobrana, 'coda tronca' stražnjeg kraja i svjetlima inspiriranim SZ-om.
Najprepoznatljivija karakteristika je nova interpretacija tradicionalne Alfa 'scudetto' prednje rešetke, koja na električnim verzijama sadrži stilizirane elemente iz logotipa tvrtke.
Time se mijenja i najprepoznatljiviji detalj Alfa Romea - registarska pločica više neće biti desno nego na sredini.
Veloce kao vrh ponude
Tvrdeći da ima "najmanju težinu u segmentu i optimalnu raspodjelu mase", Alfa ističe "najbolju vozačku dinamiku u klasi" za Juniora, napominjući da je šasija podešena od strane istog tima odgovornog za nabrijanu Giulia GTA super-limuzinu.
Veloce varijanta, pozicionirana kao "najvozačkija" u ponudi, opremljena je istim Torsen diferencijalom s ograničenim proklizavanjem kao Abarth 600e. Ima prednje i stražnje stabilizatore, pri čemu tvrtka tvrdi da ima najbolju vozačku dinamiku u klasi.
Također ima "najizravniji upravljač u segmentu", rekla je Alfa, s omjerom 14:1, uz smanjenje ovjesa za 25 mm, čvršće stabilizatore na svakom kraju i "visokoučinkovite gume".
Izbor između dva pogona
Kao i Citroën C4, Fiat 600, Jeep Avenger i Peugeot 2008 s kojima dijeli platformu (i osnovne dimenzije), Junior je dostupan s izborom električnog ili blago-hibridnog benzinskog pogona.
Junior Ibrida kombinira 1,2-litreni trocilindrični benzinski motor s 48V starter-generatorom i 28 KS električnim motorom u šeststupanjskom automatskom mjenjaču za 134 KS i mogućnost kratkotrajnog EV režima vožnje.
Standardno ima pogon na prednje kotače, ali verzija s pogonom na sve kotače će stići kasnije - "prva u premium segmentu", tvrdi Alfa.
Još nema riječi o mogućnosti punokrvne Quadrifoglio verzije, ali Imparato je ranije rekao da će "uvijek proučavati mogućnost izrade performansne verzije" svakog novog modela, sve dok je "u potpunosti u skladu s porukom portfelja proizvoda koju šaljemo".
"Ako smatram da nisam u mogućnosti ponuditi odgovarajuću razinu performansi Quadrifoglia, neću napraviti Quadrifoglio verziju", pojasnio je.
Junior će biti lansiran na 28 tržišta u sljedećih šest mjeseci, najavili su iz Alfe.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati