Novoustoličeni japanski car ostao vjeran Toyoti, ali uz veliku novost

TOYOTA Century već desetljećima opslužuje najviše japanske dužnosnike kao jedan od najkonzervativnijih i najudobnijih automobila današnjice. Naruhito će joj ostati vjeran, ali…
Legendarna Toyota Century je 2017. godine modernizirana, a na popisu se našao i V8 dragulj u formi hibrida. Njegova uloga bila je zamijeniti kućni V12 motor, koji sve do tada nijedan pogon nije bio dostojan zamijeniti. Da, oni koji su Century probali, kažu da uglađeniji automobil i spokojniju vožnju na asfaltu ne možete iskusiti.
Međutim, novi car je, čini se, poželio promjene. U želji da bude bliži svojem narodu, navodno je zaželio otvorenu Laundalet izvedbu, javlja Wall Street Journal.
Tako nešto u klasičnom obliku Centuryja japanski gigant nije nudio, ali je već sličan koncept predstavio na Lexusu. Otvoreni LS dan je 2011. godine na korištenje princu Albertu II.
Century će ići vjerojatno u istom smjeru s tek djelomično dekapitiranim krovom. A ako ćemo o cijeni, recimo kako Century trenutno ne ide preko 175.000 USD, nemjerljivo niže od izbora "preuzvišenih" sa Zapada. Pritom ne računamo na sportsku GRMN izvedbu kakvu si je naručio prvi čovjek Toyote.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati