FOTO , VIDEO Novi BMW X4 je veći, ali lakši i brži
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: BMW
VEĆ nas puno desetljeće dijeli otkako je BMW modelom X6 pokrenuo lavinu nezgrapnih, ali vrlo luksuznih crossovera agresivnog izgleda. Stigao je i X4, a sada je već došlo vrijeme za novu generaciju.
Podsjetimo, iako recept koji spaja coupe i SUV ne zvuči previše primamljivo, pokazao se tržišno itekako uspješnim. Ubrzo su i drugi krenuli istim putem, a BMW je isto ponovio u manjem pakiranju. Stvoren je X4, a sada, četiri godine nakon lansiranja, stiže novi model.
Već prve fotografije potvrđuju najave, ali i zdrav razum, pa je tako BMW rastegao novi X4 dodatnih 76 mm u duljinu i 35,6 mm u širinu. Visina se načelno nije mijenjala, X4 je čak koji milimetar (-2.54 mm) i niži. Time je postao bliži klasičnom automobilu, pa je i težište sada niže. Istovremeno je i masa pala za nekih 50 kg, a sve bi se trebalo odraziti na vozne osobine. Istina, mogli su i odmah ponuditi niži model bliži seriji 3, a ne ovako godinama putovati da bi se vratili na početne vrijednosti. X4 će usprkos teškoj šminki mnogima ostati jednako besmislen kao i prethodnik.
Kako god, recimo i kako se vizualno distancira serijskim LED svjetlima i još mesnatijim prednjim bubrezima, koji će se sada po potrebi i zatvarati.
Interijer je u skladu s ostatkom game. Digitalni kokpit je upotpunjen gotovo duplo većim head-up zaslonom, dok je infotainment dobio središnji zaslon dijagonale 10,25 inča. S petice je posuđeno i upravljanje glasom i gestama, kao i niz sustava asistencije u vožnji. Logično, bolja je i ponuda prostora, a posebno straga.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Gamu čini sedam motora, tri benzinska i četiri dizelska. Bazni je xDrive20i od 184 KS, dalje slijedi xDrive30i s 252 KS, te na koncu dolazi M40i s trolitrenim rednim šestakom i maksimalnih 360 KS. Potonji je na stotki u manje od pet sekundi (4,8 s), a brzina je naravno limitirana (na 250 km/h).
Ponuda dizelaša ide od 190 do maksimalno 326 KS koliko daje M40d. Kad su u pitanju pogon i mjenjač opcija nema, svi su upareni s osam-stupanjskom automatikom i xDrive pogonom na sve kotače.
Nakon premijere u Ženevi proizvođač će otkriti i cijene koje se navodno neće previše mijenjati.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati