Nasljednik Chirona dobiva novi pogon predvođen Rimčevom tehnologijom?
BUGATTI W16 Mistral je doista zadnji svoje vrste.
Nakon što je prije nekoliko dana otkriven W16 Mistral i predstavljen kao "posljednji svoje vrste“, mnogi su se pitali što to točno znači. Naime, iako je ovim modelom zaključena jedna era kojom je vladao isključivo W16 motor, koncept nasljednika je ostao visiti u zraku.
Bugatti je na koncu ipak potvrdio kako s Mistralom šalje i W16 motor u povijest. Time su ranija nagađanja kako će golemi W16 biti elektrificiran pokazala netočnima, a isto je sada potvrdio i sam Bugatti. Šef dizajna Achim Anscheidt se u intervjuu za Autocar možda malo zaletio, pa je rezimirao kako će manji motor stvoriti nove mogućnosti za dizajnerski tim.
"To daje nove mogućnosti“, rekao je Anscheidt i nastavio: "Tu su mogućnosti da Bugattijev oblik postane više atletski u budućnosti, bez da se izgubi osnovni izraz velikodušnosti i suverenosti. Zadržat će svoje gabarite, zbog performansi i potreba samih performansi. Ali mi toliko dobro poznamo svaki centimetar našeg automobila da znamo točno gdje će promjene biti od pomoći, a gdje će nam pričinjavati problem“.
O novom pogonu nisu dostupne nikakve informacije. Jasno je da će biti manji i imati manje cilindara i turbina, a vrlo je vjerojatno kako će razvijati i manju snagu. Električna asistencija, vjerojatno iz Rimčeve kuhinje, nadoknadit će "gubitak“, pa i ponuditi više.
Podsjetimo, hibridni Aston Martin Valkyre ima Cosworthov V12, dok AMG One vozi u kombinaciji s trkaćim 1.6 V6 motorom. U svakom slučaju jako zanimljivo.
Nasljednik Chirona na scenu će stići vjerojatno 2027. godine, doznaje Autocar. Cijena će mu sasvim sigurno biti viša od Mistralovih pet milijuna eura, a kako kažu u Bugattiju "bit će nevjerojatan, proporcionalno, tehnološki, u smislu inovacije i u smislu neočekivanosti.“
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati