Najprestižniji je i najjači Volkswagenov dizelaš, a sad su mu provjerili ispuh

AFERA Dieselgate se polako zaboravlja, a i sve manje se priča o problemu emisije štetnih plinova kod dizelaša.
Iako su dizelaši Volkswagen skupo koštali, oni još uvijek ne odustaju od njih. Štoviše, ponosni su na TDI motore, a među njima posebno mjesto zauzima V8 TDI u modelu Touareg. Razvija 421 KS i 900 Nm, a radi se o zadnjem V8 dizelašu u Volkswagenovoj gami.
>> Najskuplji Volkswagen je TDI i najjači je dizelski SUV na tržištu Europe
U Volkswagenu su upravo tako motorizirani Touareg hrabro dali na neovisna testiranja, i to u okviru RDE (Real Driving Emissions) protokola. Odrađena su tri testa, i to u saveznim pokrajinama Donjoj Saskoj, Baden- Württembergu i Bavarskoj, a testovi su uključivali različite nadmorske visine.
Trenutno važeća Euro 6 norma dopušta NOx emisiju do 80 mg/km, a Touareg je ostvario vrijednosti od 10 mg/km u Donjoj Saskoj, 13 mg/km u Bavarskoj i 20 mg/km u Baden-Württembergu. Time je pokazano kako novi sustav višefaznog tretiranja ispušnih plinova pokazuje izrazitu učinkovitost i u realnim uvjetima, ističu u Volkswagenu.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati