Moderni kupci u salon dolaze samo jednom. Zato on mora biti sjajan
U OPELU, čini se, vjeruju kako je budućnost prodaje automobila i dalje u autosalonima. Zato su odlučili napraviti veliki redizajn svojih prodajnih mjesta koja će uskoro zasjati u novom sjaju i odvesti kupce u potpuno novi, elektrificirani Opelov svijet. Novi korporativni identitet osigurava da svi posjetitelji mogu doživjeti budućnost marke – u modernom, fokusiranom okruženju koje jasno odražava Opelove vrijednosti.
Poveznica između marke i kupca
“Implementacija novih salona predstavlja veliki korak naprijed – za marku Opel i svakog od naših partnera. Naši Opel partneri odlučujuća su poveznica između marke i kupaca. Oni oživljavaju vrijednosti marke – predstavljanjem naših inovativnih modela, a sada i s modernim i reprezentativnim izgledom izložbenog prostora usmjerenog na kupca."
"Broj posjeta kupaca na licu mjesta se smanjuje, a kupci sada u prosjeku posjećuju zastupstvo samo jednom. S novim maloprodajnim korporativnim identitetom odmah će osjetiti da su u dobrim rukama naših partnera. Osmišljen je da se usredotoči na kupca i omogući jednostavnu i jasnu razmjenu”, rekla je potpredsjednica marketinga Rebecca Reinermann.
Novi totem
Žuta i tamno siva boja dominiraju vanjskim izgledom. Moderno dizajniran žuti totem s novim logotipom Opel Blitz i natpisom Opel privlači poglede i prije ulaska u prostor i poziva ljude da uđu u salon automobila. Noću je stakleni totem jako osvijetljen tako da je prisutnost vidljiva izdaleka.
Unutarnji izložbeni prostor unutar zastupništva dočekuje posjetitelje s jednako jasnim i fokusiranim rasporedom – svaka namjenska zona ima svoju funkciju. Središnja žarišna točka je čisto dizajnirano područje u svjetložutoj Opelovoj boji. Takozvani “Discovery Hub” djeluje kao dnevni boravak s jedinstveno dizajniranim stolicama i sofama gdje se kupci mogu opustiti i naučiti više o digitalnoj budućnosti i bogatom nasljeđu brenda.
Električni kutak
Pojedinačni Opelovi modeli jasno se ističu ispred inače bijelih i sivih površina. "Električni kutak" pokazuje koliko elektromobilnost može biti jednostavna - također zahvaljujući širokom izboru opcija punjenja, od zidne kutije do "univerzalnog punjača", koje Opel ima u svom repertoaru.
Kupci mogu saznati o raznim opcijama i njihovim prednostima izravno na licu mjesta i mogu razjasniti daljnja pitanja o elektromobilnosti u razgovoru sa zaposlenicima. Posebno je dizajniran prostor gdje se mogu održavati razgovori o prodaji koji također odaje modernu atmosferu.
Na taj način lokalni Opelov partner postaje savršena kontaktna točka koja povezuje fizičko iskustvo s elektrificiranim i digitalnim svijetom.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati