USPRKOS sveprisutnoj tezi kako prodaja luksuzne robe neće padati ni u krizna vremena, posljednji izvještaj talijanske manufakture govori suprotno.
Tijekom prošle godine Lamborghini je prodao 1.515 automobila, što je 38 posto manje u odnosu na godinu prije kada je Lambo odabralo 2.430 kupaca. To je generiralo pad prihoda sa 654 na 384 milijuna USD i u konačnici godišnji minus od 48 milijuna USD.
U Lamborghiniju vjeruju kako će daljnjim ulaganjima u nove proizvode uspjeti prebroditi krizu, a daljnjim širenjem prodajne mreže osnažiti prisutnost na tržištu. Također, potvrđen je i plan lansiranja barem jednog novog modela godišnje. Ovogodišnji primjer je i Gallardo LP570-4 Superleggera.
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati