Kia Pride se vratila i vozi na struju
KIA PRIDE, svojedobno jedan od najpopularnijih automobila na našim cestama, vratio se.
Polovicom devedesetih Kia Pride je kao drugi najjeftiniji model na hrvatskom tržištu bila izuzetno popularna. Uz cijenu koja se kretala ispod 45.000 kuna nikome nije smetao nedostatak opreme, a još manje uglasti dizajn prenesen s izvornika.
Pride je nastao kao korejska izvedenica Forda Festive, odnosno u nas poznatijeg kao Mazda 121, a nudio se i u karavanskom izdanju. Najpopularniji je ipak bio maleni trovratni kompakt sa živahnim 1.3 benzincem od 72 KS.
Sada se Pride vratio, i to u obliku electromoda. Britanski specijalisti iz tvrtke Electrogenic napravili su posebnu verziju automobila pokretanog elektromotorom snage 109 KS. Kako kažu autori, Pride sada nudi 77% više snage i 99% više momenta, što ga čini pravom džepnom raketom, ali i ultimativnim malim sleeperom.
Maksimalna brzina nije poznata, ali ubrzanje do 100 km/h traje tek oko 8 sekundi. Ali ono još zanimljivije jest da je pet-stupanjski ručni mjenjač zadržan, što vožnju čini još zanimljivijom.
Tri su moda vožnje, ekološki kad je dostupno oko 60 KS i 118 Nm, Auto s 80-ak KS i 176 Nm te Sport kad se oslobađa maksimum. Doseg dakako varira o načinu vožnje, ali baterija kapaciteta 20 kWh je u pravilu dovoljna za 160 km. Jedna od tajni uspješnosti ove prerade je i masa automobila, koja je ostala na razini izvornika s tek 870 kg.
Ovaj automobil se nažalost neće naći u prodaji. Nastao je u suradnji s britanskim ogrankom korejske marke kako bi se obilježilo 80 godina postojanja korejskog proizvođača.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati