Hoće li Seat ukinuti proizvodnju automobila?
SEAT je problematično dijete u obitelji Volkswagenovog koncerna.
U toj obitelji svaki brend ima jasno definiranu poziciju, osim Seata, koji je ostao izgubljen između Škode kao marke naglašene praktičnosti, Volkswagena na vratima premiuma i novopridošle Cupre, koja je preuzela ulogu glavnog sportaša.
Upravo zbog Cupre, nekada rezervirane za verziju pojedinog modela, Seat je izgubio mjesto marke s dušom, njemačkog odgovora na Alfa Romeo. I sada se otvara pitanje što napraviti s njim, ugasiti ga ili mu dati neku novu ulogu. Pitaju se to i u upravi Volkswagena, gdje su spremni i na najradikalnije poteze.
Prema najnovijem izvješću, Seat će ipak preživjeti, ali će prestati proizvoditi automobile. Umjesto njih fokusirat će se na urbanu mobilnost, a to znači da će proizvoditi skutere, mikroautomobile te različite osobne transportere.
"Sada analiziramo koju će ulogu Seat igrati u budućnosti, kada izgaranje završi", rekao je insajder tvrtke za Autocar, sugeriravši da će se odluka donijeti do 2030., pet godina prije zabrane prodaje vozila pogonjenih benzinom i dizelom. "Seat bi se mogao transformirati u pružatelja rješenja za mobilnost kao marka urbane mobilnosti za mlade, baš kao kod Seata Mo."
Upravo je Mo jedini električni model u ponudi Seata. Maleni skuter bi tako mogao biti tek početak u transformaciji Seata u novi poslovni model. Tu je i Minimo, četverocikl predstavljen 2019. godine kao koncept, koji izgledom i karakteristikama jako vuče na Renault Twizy. U protivnom bi tvrtka osnovana 1950. godine mogla zatvoriti vrata, i to trajno.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati