Hoće li Italija ostati bez masovne proizvodnje automobila?
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto. Fiat
TALIJANSKA autoindustrija u svijetu je poznata po egzotičnim automobilima, ali i magnetno privlačnim gradskim automobilima. Stvari će se uskoro itekako promijeniti.
Prvi čovjek FCA-e (Fiat Chrysler Automobiles), Sergio Marchionne, vraća se u Italiju i nastavlja u djelo sprovoditi svoju viziju transformacije kompanije. A ona po svemu sudeći uključuje gašenje velikoserijske proizvodnje jeftinih automobila poput vremešnog Punta, piše Bloomberg.
Marchionne će 1. lipnja predstaviti novosti vezane uz poslovne aktivnosti u Italiji, a one navodno uključuju drastične promjene.
Prva vijest je da se ukida proizvodnja Fiata Punto koji je usprkos dokazanim vrijednostima predugo na tržištu. Isto vrijedi i za najmanju Alfu, model MiTo. Tako će iz Torina i Napulja u budućnosti dolaziti osjetno skuplji proizvodi, poput Jeepovih modela i Maseratija. S druge strane, Panda je ipak suviše bitna da bi bila ugašena, pa će njena proizvodnja biti preseljena u Poljsku.
Marchionne time želi uvesti novine u poslovanje i prekinuti višedesetljetnu tradiciju proizvodnje pristupačnih automobila iz Italije. Njegova je ideja da iz Zapadne Europe dolaze isključivo premium modeli, a posebno Jeepovi koji na europskom tržištu bilježe osjetan rast popularnosti. Konkretno, Jeep je uknjižio plus od 42 %, no zbog Fiatovog pada od 12 %, taj efekt je većim dijelom poništen.
Iz tvornice u Torinu nekada je godišnje izlazilo i do 600.000 automobila, a sada je naklada na razini od oko 10 % kapaciteta. Novi Maseratijev SUV trebao bi malo podebljati proizvodnju, dok će ostatak kapaciteta biti vjerojatno zatvoren. Talijanski sindikati spremni su reagirati, a trenutno samo izražavaju zabrinutost.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati