Geely bi mogao spasiti Lotus premještanjem proizvodnje iz Velike Britanije u SAD
Geely bi mogao vratiti Lotus na staro kroz premještanje proizvodnje u Ameriku
BUDUĆNOST britanskog brenda ne izgleda obećavajuće jer bi proizvodnja u Ujedinjenom Kraljevstvu mogla postati stvar prošlosti.
Lotus je imao težak prvi kvartal s isporukom 1.274 vozila, što predstavlja pad od 42% u odnosu na prošlu godinu. Loše vijesti nastavile su se s prihodima od samo 93 milijuna dolara (67,8 milijuna funti / 79,4 milijuna eura), što je godišnji pad od 46%. Tvrtka je također zabilježila neto gubitak od 183 milijuna dolara (133,4 milijuna funti / 156,2 milijuna eura).
To je loš rezultat, ali Lotus je potvrdio da njihov prvi plug-in hibridni model stiže kasnije ove godine. Imat će njihovu 900V Hyper Hybrid EV tehnologiju, koja je izvorno najavljena prošlog studenog.
U to vrijeme, tvrtka je izjavila da će Hyper Hybrid pogon omogućiti kombinirani doseg vožnje veći od 684 milje (1.100 km). To je ogromno poboljšanje u odnosu na Eletre, koji ima WLTP doseg između 254 i 373 milje (409 – 600 km) u Ujedinjenom Kraljevstvu.
Osim razgovora o Hyper Hybrid modelima, Lotusov izvršni direktor Qingfeng Feng rekao je: "Ostajemo pomno usklađeni s dinamikom ključnih tržišta poput SAD-a i aktivno procjenjujemo strateške puteve kao i mogućnosti lokalizacije kako bismo dodatno ojačali našu prisutnost i proširili prodajne operacije na globalnim tržištima." Čini se da je to bio veliki nagovještaj o budućnosti Lotusove proizvodnje.
Zapravo, Autocar sada izvještava da će proizvodnja u Hethelu prestati i biti premještena u Sjedinjene Države. To bi vjerojatno bio posljednji čavao u lijesu za tvrdnje o "britanskom" proizvođaču automobila.
Publikacija sugerira da bi Lotusova proizvodnja mogla biti premještena u Volvovu tvornicu u Ridgevilleu, Južna Karolina, koja trenutno proizvodi EX90 i Polestar 3. To bi pomoglo tvrtki da zaobiđe Trumpove carine, iako su SAD i UK već postigli trgovinski sporazum. Unatoč tome, Lotus je rekao publikaciji da je proizvodnja Emire pauzirana od sredine svibnja kao dio "posljedica povećanja carina na ključnom tržištu SAD-a."
BBC News navodi da se premještanje tek razmatra, ali bi moglo rezultirati gubitkom oko 1.300 radnih mjesta. Međutim, Financial Times sugerira da je odluka već donesena i implicira da je situacija teška jer tvrtka navodno "posljednjih tjedana ima problema s plaćanjem dobavljača".
Iako Lotus ima mnogo problema, jedan od najvećih čini se da je nezainteresiranost njihovih kupaca za električna vozila. Kao što je Feng napomenuo: "Razumijemo da čisti električni sportski automobil neće privući puno pažnje." Da bi to zaobišli, spomenuti Hyper Hybrid pogon naći će se i u lifestyle automobilima – poput Eletrea i Emeye – kao i u sportskim automobilima.
Ažuriranje:
Lotus je objavio izjavu: "Lotus Cars nastavlja s normalnim poslovanjem i nema planova za zatvaranje tvornice. Aktivno istražujemo strateške opcije za poboljšanje učinkovitosti i osiguravanje globalne konkurentnosti na tržištu koje se mijenja." Dodali su: "Lotus ostaje predan Ujedinjenom Kraljevstvu, svojim kupcima, zaposlenicima, zastupnicima, dobavljačima, kao i svom ponosnom britanskom nasljeđu."
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati