FOTO Ovo je novi Renault Espace – hibridni SUV velikih apetita
RENAULT je premijerno predstavio dugo iščekivani obiteljski SUV s do sedam sjedala.
Iako ga svrstava u šestu generaciju Espacea, osim imena, malo toga će ova dva modela imati zajedničko. Istina, Espace je i dalje najveći i najkomforniji model game, a možda je Renault jedini koji i u SUV segmentu uspijeva pokupiti bar dio blagodati monovolumenskog koncepta.
Dužinom od 4.72 metra novi Espace nije mali, ali je ipak kraći primjetnih 14 cm od prethodnika. Pritom proizvođač naglašava da sad ima čak i više prostora za putnike. Konkretno, putnici u drugom redu imaju do 32 cm prostora za koljena, a ako se bira izvedba s trećim redom sjedala, oni u zadnjem će imati još uvijek dovoljnih 12.8 cm.
Naravno, ovo je Renault pa blagodati poput preklapanja naslona i uzdužnog pomicanja sjedala ostaju i na novoj generaciji. Što se prtljažnika tiče, kapacitet na izvedbi s pet sjedala je čak 777 litara, a sa svih sedam podignutih sjedala 159 litara. Ne treba ni napominjati da se sjedala preklapaju u ravnu podnicu.
Na dizajn ne treba trošiti puno riječi. Ovako na prvu odnosi su kao X-Trail i Qashqai kod Nissana, a ovdje u usporedbi s Australom. U usporedbi s prethodnom generacijom, novi Espace ima manje vanjske dimenzije, lakši je 215 kg te je opremljen učinkovitim E-Tech serijsko-paralelnim hibridom snage 200 KS.
Da, možda najveće iznenađenje je ponuda motora. Nudi se jedna opcija, i to hibridna. Spomenuti E-Tech 200 nudi kombinaciji 1.2 turbo trocilindričnog benzinca (130 KS, 205 Nm) i dva elektromotora, glavnog sa 70 KS i 205 nm te elektropokretača-generatora s 25 KS i 50 Nm. Li-ion baterija je dio 400V mreže, a nudi kapacitet od 2 kWh.
Ovakva motorizacija znači sprint do 100 km/h za 8.8 sekundi, međuubrzanje 80-120 km/h za 6 sekundi te maksimalnu brzinu od 175 km/h.
Proizvođač tvrdi da se do 80 posto vremena u gradu vozi na električni pogon uz potrošnju goriva manju do 40 posto. Konkretni podaci govore o prosjeku od 4.6 l/100 km i dosegu većem od 1100 km. Recimo i kako se temelji na platformi CMF-CD te je opremljen s 27 sustava za pomoć u vožnji, uključujući MULTI-SENSE i 4CONTROL Advanced, Renaultov sustav upravljanja zakretanjem sva četiri kotača.
Novi Espace proizvodi se u obnovljenoj tvornici u Palenciji, u kojoj je nedavno ugrađeno 400 novih robota (uz 900 postojećih). Narudžbe kreću ovog proljeća, a cijene još nisu definirane.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati