FOTO Ovako se Bugatti Tourbillon radi u Rimac kampusu
MATE Rimac danas je u Rimac kampusu pokazao kako se radi, kako je kazao, najbrži hibrid na svijetu - Bugatti Tourbillon.
Osnovna cijena automobila gotovo je četiri milijuna eura, a bit će proizvedeno svega 250 komada. Isporuka kreće 2026. Zainteresiranih kupaca je više nego što se može proizvesti automobila, objavili su iz tvrtke nedavno, a Rimac je danas otkrio kako su svi Bugattiji rasprodani, ne samo Tourbillon. I to do 2029., čak i 2030. godine.
Motor i ključne karakteristike
Tourbillon odbacuje Chironov 8.0-litreni W-16 motor s četiri turbo punjača i zamjenjuje ga potpuno novim 8.3-litrenim V-16 motorom s cross-plane radilicom - 16-cilindarskim ekvivalentom flat-plane V-8 motora, koji se vrti do 9000 okretaja u minuti i razvija 986 konjskih snaga te 900 Nm okretnog momenta. Cosworth je pomogao u razvoju ovog motora, baziranog na prirodnom usisavanju.
Obećano je zapravo ukupno 1775 konjskih snaga: 986 KS iz motora, 789 KS iz tri električna motora, što znači da je bez buđenja V16 motora tu pogon na sva četiri kotača, domet od gotovo 60 km samo na električni pogon i snaga usporediva s Ferrarijem 812 Superfast. Maksimalna brzina je ograničena na 445 km/h.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati