Ferrari GTC4 Lusso: Rođeni klasik
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Ferrari
FERRARI nastavlja s tradicijom ponude klasičnih GT sportaša.
Kad je Ferrari u pitanju spora nema, redovito se radi o dizajnerski odlično pogođenim automobilima. Novi GTC4 Lusso nije izuzetak. Kao svojevsrni nasljednik FF donosi klasičan koncept 2+2 coupea sa sprijeda postavljenim motorom, ali i pogonom na sve kotače. Vanjština automobila vješto kombinira klasičnu coupeovsku liniju sa shooting brake arhitekturom, što izgleda dobro i nosi se dobro. Ferrari i Aston Martin tu su bez premca, a u slučaju prvog agresivan prednji kraj sa dugim položenim poklopcem motora i unazad pomaknutom kabinom oduvijek je imao klijentelu.
U estetskom smislu novi se model neće pretjerano razlikovati od umirovljenog FF-a. Ustvari, dojam je kako se radi o faceliftu postojećeg modela sa evolucijskim nasljeđem marke. Sve karoserijske promjene su modernizirale izgled, ali i poboljšale aerodinamiku. Tako barem kažu u Ferrariju.
Ono što je sigurno su podaci o motoru. Zadržan je isti 6.3 V12 atmosferski motor, ali sada dodatno osnažen na 507 kW (689 KS) i 697 Nm, što je za posljedicu imalo skraćivanje vremena ubrzanja do 100 km/h za 0,3 s – sada traje svega 3,4 s. Podsjetimo, radi se o coupeu teškom gotovo 1,8 tona. Maksimalac je ostao isti i iznosi 335 km/h. Ovdje vrijedi reći kako motor daje 80% momenta već od 1.750 o/min, što vozaču daje odličan odziv pri nižim okretajima.
I ne samo to, zahvaljujući 4WS sustavu preuzetog sa F12 tdf, a koji radi u sprezi sa Slip Side Control sustavom, el. diferencijalom (E-Diff) i magnetnim ovjesom (SCM-E), ovaj Ferrari drži putanju i na skliskoj podlozi. U Ferrariju kombinacija pogona i upravljanja na sve kotače sada nosi oznaku 4RM-S. Gotovo idealan raspored masa (47:53) ide u prilog odličnim manevarskim svojstvima.
Iznutra će znalcima najuočljivija novost biti ugradnja manjeg upravljača, dok će oni skloni tehnologiji moći uočiti novi 10,25-inčni info zaslon. Nama se ipak najviše sviđa utor za ključ i Manettino prekidač.
Nema sumnje kako se radi o prikrivenoj zvijeri koja u Ferrarijevim okvirima praktičnost podiže na novu razinu. Jedini je to Ferrari u ponudi s kojim vlasnik uživa u društvu više putnika, bez obzira uputio li se na dalji put ili samo na krstarenje gradom. Dosadašnja praksa pokazala je kako ovi automobili u prosjeku rade i do 30% više kilometara od dvosjeda iz iste kuće.
Cijena je zasad nepoznata, a premijera modela zakazana je za početak idućeg mjeseca u Ženevi. U svakom slučaju očekujte nešto veći iznos od onog za model FF. I podulje termine isporuke.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati