Dvostruki udar na Golf: Ford predstavio ST izdanje Focusa i ponudio bitnu opciju

AKO JE VJEROVATI papiru, itekako je vrijedilo čekati na ST izdanje novog Focusa.
Fordov kompakt se tijekom godina mijenjao i često bio na meti kritika, ali nikad kad su u pitanju vozne osobine. Focus je bio i ostao vozački auto, a to će ubuduće moći jako dobro upoznati svi koji se odluče za jedno od dva ST izdanja.
Fordov rival Golfu GTI je izvedba s 2.3 EcoBoost motorom od 280 KS pri 5500 o/min i 420 Nm okretnog momenta dostupnog od 3000 o/min. To je 12% više snage i 17% više momenta od prethodnika s 2.0 motorom. Motor je to koji Ford ugrađuje u širok spektar modela, pa i kamionet F-150, a kod Focusa će omogućiti sprint do 100 km/h u manje od šest sekundi. Standardna ponuda uključuje šest-stupanjski ručni mjenjač, a opcijska ide u smjeru automatike i dodatnog stupnja prijenosa.
Druga opcija je dizelska verzija, a u tom slučaju rival Golfu GTD dobiva moćni motor. Dvolitraš daje 190 KS pri 3500 o/min uz 400 Nm okretnog momenta dostupnog već od 2000 o/min. Najjači dizelski Focus u povijesti nudi iste opcije mjenjača. I dok benzinac ima elektronički diferencijal s ograničenim proklizavanjem (eLSD), kod dizelaša pomoć dolazi u obliku torque vectoring sustava koji će kočiti unutarnji prednji kotač u zavoju.
Osim odgovarajuće ikonografije slične Mustangovoj, automobil dobiva i najbrži servo, a vlasnik će moći birati i između nekoliko postavki stilova vožnje, od Normala do Track moda s Performance Pack doplatom. Potonji ide isključivo s benzincem, a uključuje i launch control.
Prodaja u Europi kreće na ljeto, a uključivat će i karavansku izvedbu. Cijena nije poznata.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati