Citroen C3 je najudobniji gradski auto, testirali smo ga
OBNOVLJENI C3 je preuzeo novo lice tvrtke i stigao na tržište u zrelijem pakiranju. Doznali smo što je sve novo.
Ako niste upućeni u Citroenovu gamu, novi C3 ćete teško prepoznati. Najlakše je sprijeda gdje C3 preuzima nova svjetla sa standardnim diodnim svjetlima. Tu je i nova krom lajsna koja sada završava niže kod glavnih svjetala. Na boku ćete pak moći izbrojiti manje ispupčenja u okviru Airbump plastične zaštite, dok straga glavnu novost čine svjetla s 3D efektom. Želite li nešto više, moći ćete birati s popisa opcija. U slučaju testne izvedbe to su nova nijansa crvene boje, krovna naljepnica i atraktivni alu naplatci.
Skorim odlaskom c1 ovo postaje najmanji model u gami Citroena, ali i dalje dovoljno velik da ispuni obiteljsku funkciju. Sprijeda je teško zamisliti komforniji gradski auto, dok straga nedostaje tek malo mjesta u predjelu koljena. Međutim, udobnost je doista za svaku pohvalu, posebno prednja Advanced Comfort sjedala koja su jedina prava novost u kabini.
I ergonomija je zadovoljavajuća. Usprkos crossoverskom dojmu vanjštine sjedi se dovoljno nisko, a i oni korpulentniji lako će naći optimalan položaj za upravljačem. Prednji instrumenti su pregledni, kao i infotainment, a odlagališta za sitnice ne nedostaje. Pohvalit ćemo i originalne detalje poput ručica, a ponovo pokuditi integraciju ventilacije u infotainment. Ali sve to je isto kao i kod prethodnog modela. Stoga ono bitno je da u ovom autu bez problema možete voziti nekoliko sati u komadu, i to bez umora u nogama i bolova u leđima.
Popis opreme naravno ovisi o biranoj razini, a ono bitno je da je sada sigurnosna oprema daleko izdašnija. Maleni C3 drži traku, prati mrtvi kut, pomaže pri parkiranju, a ako zatreba, i automatski koči u nuždi.
U ponudi su tri motorne izvedbe, a ona najzanimljivija je jača izvedba 1.2 benzinca. Maleni turbak daje zdravih 110 KS i 205 nm, a odlično se slaže sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem. Startan je u gradu, a i na autocesti bez kompleksa može u lijevu traku. Orijentira radi recimo kako će na 2500 o/min krstariti brzinom od 120 km/h uz potrošnju redovito ispod 7 litara. Prosjek testa se zaustavio na 6.4 litara, a pritom je auto doveden do svojih krajnjih performansi, odličnih 9.4 sekundi za sprint do stotke i nevjerojatni maksimalac od gotovo 200 km/h.
Citroen C3 starta cijenom od 91.900 kn za baznu izvedbu s 83 KS i opremom u koju ulazi sigurnosna logistika, ali ne i klima. Testirani primjerak s vrlo izdašnom opremom i 27 KS više stoji 123.000 kuna, odnosno 17.700 kn s doplatama. U iznos je uključeno i pet godina jamstva te održavanje vozila. Ponuda zvuči vrlo primamljivo, zar ne?
Serijska oprema (Shine)
• 16" matrix alu naplatci (205/55 R16) • plastični Airbump štitnici na vratima • LED vision svjetla • automatski klima uređaj • električni podesivi, grijani i sklopivi retrovizori • električni podizači prednjih bočnih stakala • dvobojna karoserija • pomoć pri parkiranju straga • sustav prepoznavanja prometnih znakova • tempomat • 7" zaslon infotainment (DAB radio, Bluetooth, 6 zvučnika)
Dodatna oprema:
metalik boja • naljepnica na krovu • zatamnjena bočna stražnja stakla • el. podizači straga •16” aluminijski naplatci
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati