ZET s displaya poručuje: Zagreb je za udomiteljstvo

Foto: Index

U HRVATSKOJ je oko 4000 djece izvan obitelji, zbog čega Zaklada Hrvatska za djecu novom kampanjom Prigrli dijete, stvori dom želi privući nove udomitelje.

Riječ je o kampanji za poticanje udomiteljstva koju je Zaklada Hrvatska za djecu u utorak predstavila u Zagrebu i jedna je u nizu kampanja koje se provode diljem Hrvatske za promicanje udomiteljstva i edukaciju o tome što znači biti udomitelj.

Danas 1.308 udomiteljskih obitelji skrbi o 2.242 djece. Broj udomiteljskih obitelji raste, u ovoj je godini 67 novih udomitelja i svaki je izuzetno važan, jer je udomiteljska obitelj najbliža usluga smještaja stanovanju u primarnoj biološkoj obitelji, rečeno je na predstavljanju kampanje.

Kampanju podržava i Grad Zagreb pa ZET sa svojih displaya poručuje: Zagreb za udomiteljstvo.

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.