Zbog radova velike promjene u željezničkom prometu u Zagrebu, evo detalja

Screenshot: Google Maps

ZBOG obnove za promet će biti zatvoren desni pružni kolosijek na dionici Zagreb Glavni kolodvor – Zagreb Zapadni kolodvor od 2. lipnja u 4 sata do 12. lipnja u 22 sata. Uz relacije na kojima se neće voziti očekuju se i kašnjenja na drugim relacijama, priopćile su u srijedu Hrvatske željeznice.

Popis vlakova koji neće voziti od 2. do 12. lipnja na relacijama Zagreb Glavni kolodvor – Zaprešić i obratno, Zagreb Glavni kolodvor – Savski Marof i obratno te Zagreb Glavni kolodvor – Harmica i obratno putnicima je dostupan na mrežnim stranicama HŽ Infrastrukture te na kolodvorima i stajalištima na spomenutoj trasi.

Ostali vlakovi vozit će jednim kolosijekom na relaciji Zagreb Glavni kolodvor – Podsused Tvornica i obratno te se očekuju kašnjenja pojedinih vlakova.

U stajalištima Kustošija, Vrapče i Gajnice za ulazak i izlazak putnika koristit će se peron na lijevom (južnom) kolosijeku.

Posebne regulacije prometa usklađene su s dinamikom izvođenja radova i planirane su povremeno, sve do završetka radova, koji se očekuje sredinom 2024. godine.

Hrvatske željeznice mole putnike za razumijevanje dok radovi traju.

Projekt "Obnova pruge na dionici Zagreb Zapadni kolodvor (uključivo) – Zagreb Glavni kolodvor (isključivo)" provodi se na kratkoj i jednoj od najprometnijih dionica u Hrvatskoj kojom na dan prođe oko 150 vlakova.

Pružna dionica duga 3.5 km iznimno je važna za međunarodni teretni i gradsko-prigradski prijevoz, poručuje HŽ.

Obnova navedene dionice obavlja se od stajališta Kustošija, koje je obnovljeno prošle godine, pa do ulaza u Zagreb Glavni kolodvor.

Procijenjena je vrijednost projekta 29.2 milijuna eura, a sredstva su u cijelosti osigurana iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti.

Po završetku radova na projektu vlakovi će tom dionicom moći prometovati brzinom do 120 km/h, podignut će se razina sigurnosti i interoperabilnost te će se povećati propusna moć pruge i mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnome prometu.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.