Foto: 123rf
Ugostitelj je imao dvojake cijene za strane i domaće goste iako mu zakon ne priječi da sam formira cijene i kavu naplati koliko hoće. Međutim, sporno je bilo je li etično i smije li degradirati strane goste i naplaćivati im uslugu čak četiri puta skuplje samo zato jer su stranci.
Inspekcija je utvrdila da je ugostitelj u svom objektu istaknuo obavijest da domaćim i stalnim gostima odobrava popust do 50 posto. Uvidom u primjerak računa izdanog domaćem gostu, utvrđeno je da je ugostitelj naplatio nižu cijenu od istaknute cijene u cjeniku koji je na raspolaganju gostima za tu vrstu pića, pozivajući se na pravo odobravanja popusta domaćim gostima.
"Zbog utvrđenog prekršaja iz Zakona o uslugama, a kojim se na primatelja usluga ne smiju primjenjivati diskriminirajući zahtjevi uvjetovani državljanstvom te mjestom prebivališta ili boravišta, ugostitelju je uručena pisana obavijest kojom se obavještava da ovlašteni tužitelj namjerava podnijeti optužni prijedlog protiv počinitelja navedenog prekršaja, i to u roku od 15 dana od dana završetka inspekcijskog nadzora", istaknula je glasnogovornica Ministarstva turizma Eva De Zan Prusina, javlja Glas Istre.