ZAGREBAČKI rotor spreman je za otvaranje, a danas se na njemu obavljaju završna ulickavanja.
Za sutra je zakazan tehnički pregled kako bi se potvrdilo da je rotor doista spreman za korištenje, no trebalo bi se raditi tek o formalnosti.
Rotor bi, prema planu zagrebačke Gradske uprave, trebao biti otvoren u nedjelju.
Prema prvotnom planu, rotor je trebao biti otvoren 9. siječnja, no sve je pomaknuto za više od dva tjedna.
Cijena narasla za više od 80 milijuna kuna
Prije početka radova cijena izgradnje novoga rotora s podvožnjakom bila je procijenjena na 250 milijuna kuna, ali je, kao i kod svega drugoga u Zagrebu, ta cijena poprilično narasla i prema posljednjem ugovoru, potpisanom sredinom prošle godine, iznosi 331 milijun kuna.
Najveća novost podvožnjak
Na prvi pogled novi rotor izgleda vrlo slično starome. I dalje se na njega dolazi uzbrdicama, što je bila jedna od glavnih zamjerki starom rješenju zbog slabe preglednosti. Ipak, dodane su posebne trake za prvi izlazak zdesna, a najveća je novost podvožnjak koji spaja cestu iz smjera Karlovca i Aveniju Dubrovnik. Riječ je o tunelu dugačkom 280 metara koji bi trebao smanjiti pritisak na sam rotor i olakšati prolazak onima koji voze prema zapadu ili jugu.
Tramvaji još neće krenuti
Tramvaji će voziti istim trasama kao i prije izgradnje novoga rotora, ali čini se da neće početi prometovati u srijedu. Dijelove pruga tek treba spojiti pa će se stanovnici novog Zagreba još malo morati voziti autobusima koje je ZET uveo umjesto tramvaja.