Više od sto inspektora kreće u veliki nadzor po obali, objavili što će gledati

Foto: Pixsell

VIŠE od sto sanitarnih i turističkih inspektora u četvrtak je iz Zadra i Biograda krenulo u koordinirani inspekcijski nadzor ugostiteljskih objekata, želeći time utvrditi spremnost za vrhunac turističke sezone, izvijestili su iz Državnog inspektorata.

Iz Inspektorata najavljuju i da će inspektori u "sljedećih nekoliko mjeseci nadzirati poslovanje ugostiteljskih objekata - hotela, kampova te luka nautičkog turizma, marina i pružatelja usluga u turizmu koji posluju u sklopu navedenih objekata".

Glavni državni inspektor Andrija Mikulić podsjeća da je Državni inspektorat u lipnju prvi put objavio dokument Elementi kontrole u nadzoru, u kojemu se konkretno navodi što se nadzire.

"Vjerujem da smo ovim partnerskim pristupom doprinijeli održavanju kontinuiteta u pružanju sigurne i kvalitetne usluge svim građanima i turistima. Do sada nisu uočene veće nepravilnosti, što je jasan pokazatelj da su korisnici prepoznali i podržavaju novi način rada Državnog inspektorata", kazao je Mikulić.

Nadzirat će objekte koji su otvoreni za turiste

Iznose i podatke da na području Hrvatske posluju oko 764 hotela, 204 kampa i 61 luka nautičkog turizma, od čega ih je najviše u Dalmaciji, Primorju i Istri, a nadzorima će biti obuhvaćeni objekti koji su otvoreni za turiste.

Sanitarni inspektori detaljno kontroliraju provedbu odluka Stožera civilne zaštite i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, s naglaskom tijekom koordiniranih nadzora na kontrolu zdravstvene ispravnosti bazenskih voda, sanitarno-tehničke i higijenske uvjete bazenskih kupališta i tuševa, kao i koncentraciju rezidualnog klora u vodi za ljudsku potrošnju, poručila je načelnica Sektora Sanitarne inspekcije za zdravstvenu ekologiju Katica Boban.

Turistički inspektori, pak, kaže voditeljica ispostave Zadar Državnog inspektorata Iva Dunatov, nadziru legalitet i ispunjavanje zakonskih obveza propisanih uvjetima za vrstu i kategoriju objekta, što podrazumijeva isticanje vrste i kategorije ugostiteljskog objekata, posebnog standarda i oznake kvalitete, radnog vremena, kućnog reda, cijena, normativna i slično.

"Prevencija, edukacija i partnerski odnos -to je ono što nam je cilj, a zakonska legislativa je propisala gdje je to primjenjivo. Prvi rezultati ovih koordiniranih nadzora očekuju se kroz nekoliko dana", zaključio je Mikulić.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.