Foto: 123rf
Nisu ponudili razlog za gašenje, ali najava je stigla nekoliko sati nakon što su potvrdili velika otpuštanja kako bi ostali profitabilni, piše Seth Fiegerman za CNN Money.
Vine je, kao i Twitter, patio od nejasne vizije, nije mogao držati korak s konkurencijom te nije znao kako bi dostigao uspjeh u mainstreamu.
Možda je Twitter i mogao zadržati Vine, ali pod velikim je pritiskom da sreže troškove i postane nezavisan, ako ga uskoro ne preuzmu.
Kad su kupili Vine 2012. godine, od ostalih video aplikacija razlikovala ga je jedna stvar - Twitterova baza korisnika. Oba se fokusiraju na kratkoću, sadržaj im je miks celebrityja, kreativaca i brandova te se činilo kako je video prirodna evolucija Twittera.
Pad Vinea
Kao odgovor, Snapchat i Instagram su proširili svoju ponudu videa te tako Twitteru preoteli dio korisnika. Početkom godine Vine je nestao s liste Top 100 besplatnih aplikacija u Appleovom App Storeu te je samo nastavio padati.
Također, Vine je privukao utjecajne korisnike, ali nije postao kao Facebook - platforma na kojoj se svi osjećaju ugodno.
Prošle se godine Twitter počeo više fokusirati na live streaming te sad računaju na to da mogu početi rasti live streamingom predsjedničkih debati, utakmica NFL-a, itd.
U usporedbi s tim, Vine se čini kao neželjeno dijete.
Lekcija je ta da čak ni odana baza korisnika nije dovoljna kako bi se društvena mreža održala na životu. Ona mora dokazati da može zarađivati kako bi preživjela.
Danas je to Vine, sutra već to može biti Twitter, zaključuje Fiegerman.