Velike gužve i kolone na cestama prema unutrašnjosti

Foto: HAK

Vrlo je gust promet na većini cesta prema unutrašnjosti, javlja HAK. 

Vrlo je gust promet u smjeru unutrašnjosti, posebice na autocestama A1 Zagreb-Ploče-Karamatići, A3 Bregana-Lipovac i A6 Rijeka-Zagreb te državnoj cesti DC1 osobito između Karlovca i Zagreba, u smjeru unutrašnjosti, a na autocestama A2 Zagreb-Macelj i A7 Rupa-Rijeka u smjeru Slovenije.

Povremena su usporavanja zbog veće gustoće prometa na pojedinim dionicama autocesta, osobito u zonama tunela, odmorišta i naplatnih postaja te na dionicama gdje se zbog radova vozi uz privremenu regulaciju. Potreban je dodatan oprez i strpljenje, upozorava HAK.

DC102 otok Krk:

  • veća je gustoća prometa u smjeru kopna, usporeno se vozi od Njivica (8 km);

A1 Zagreb-Ploče-Karamatići:

  • zbog veće gustoće prometa između čvora Zadar istok i naplatne postaje Lučko u smjeru Zagreba na pojedinim dionicama vozi se u koloni u pokretu, uz kraće zastoje;
  • kolona u pokretu s povremenim zastojima između čvora Ogulin i čvora Bosiljevo 2 u smjeru Zagreba;
  • kolona u pokretu između odmorišta Jesenice i tunela Bristovac u smjeru Zagreba;

A2 Zagreb-Macelj:

  • kolona u zoni radova između čvora Zabok i čvora Sveti Križ Začretje (33+000) u smjeru Maclja iznosi 2 km;
  • zbog povećanog priljeva vozila zabranjeno je prometovanje za teretna vozila i autobuse od čvora Krapina do čvora Đurmanec u oba smjera.

A7 Rupa-Rijeka:

  • veća je gustoća prometa između graničnog prijelaza Rupa i čvora Šmrika u oba smjera;
  • prometna nesreća između graničnog prijelaza Rupa i naplatne postaje Rupa u smjeru Križišća. Vozi se uz ograničenje brzine od 60 km/h.

Istarski ipsilon:

  • kolona vozila u smjeru Slovenije između odmorišta Buje i čvora Umag;
  • kolona na DC510 i DC200 u smjeru Slovenije (prema Kaštelu i Plovaniji).

Gužve na cestama i pojačani promet prema unutrašnjosti reflektirali su se i na internetu – Google Trends grafikon u nastavku pokazuje koliko su Hrvati pretraživali prometne informacije:

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.