ORGANIZACIJA za zaštitu prirode WWF Adria ovih je dana pokrenula kampanju koju su pojedini korisnici društvenih mreža, kao i stranica Seksizam naš svagdašnji, ocijenili seksističkom. Fotografiju ženske noge na kojoj se nalazi slogan "Ne diraj mi ribicu" dopunili su statusom: "Čuvam je za velikog fratra."
"Radije hvatam strane nego domaće ribe"
"Velike ribe preferiraju mali alat", ispisano je na fotografiji muškarca s mjernim instrumentom, dok na trećoj fotografiji piše: "Radije hvatam strane nego domaće ribe."
Radi se o seksističkim porukama, kažu administratori stranice Seksizam naš svagdašnji.
"Nije nam jasno o kakvoj se to kampanji radi i koja bi to finalno poanta trebala biti, ali seksističke poruke ni u kakvom obliku ne bi trebale zagađivati digitalni okoliš. Netko je pomiješao gerilu i gorilu u WWF Adria", pišu.
WWF: Vjerujte, idemo ka vrlo važnoj temi
Iz WWF-a nisu željeli objaviti cilj svoje kampanje, ali kažu da će uskoro otkriti ostatak te da se radi o važnoj temi.
"Vidimo da vas brine kuda idemo s ovom kampanjom, ali vjerujte da idemo ka vrlo važnoj temi. Žao nam je ako su vas ove poruke naljutile, ali vjerujemo da ćete do kraja kampanje ljutnju zajedno sa nama usmjeriti na problem na koji namjeravamo ukazati. Ostanite uz nas do sutra kada ćemo ogoliti ovu kampanju!" napisali su u komentaru.
Podsjetimo, nedavno je i Unicef pokrenuo kampanju koja je izazvala negativne komentare.
*Index koristi third party aplikacije za realizaciju anketa, kako bi smanjili mogućnost manipulacije anketom od strane korisnika, ali i potpuno odagnali mogućnost Indexovih manipulacija rezultatima. Svejedno, online ankete ne mogu se smatrati znanstveno utemeljenima, niti vjerodostojno predstavljaju većinu hrvatske populacije. Index, naime, relativno rijetko posjećuju potpuni idioti, koji pak u ukupnoj hrvatskoj populaciji imaju značajan udio.