UGOVOR vrijedan 23 milijuna kuna koji će omogućiti da splitski gradski prijevoznik Promet nabavi sustav e-ticketinga, kojim će se unaprijediti gradski prijevoz, potpisan je danas, priopćeno je iz Gradske uprave.
Direktor Prometa Miroslav Delić je istaknuo kako će sustav e-ticketinga u Splitu unaprijediti dostupnost javnog prijevoza, povećati informiranost putnika, unaprijediti sustav upravljanja podacima te podići svijest građana o prednostima korištenja javnog prijevoza.
"Sličan sustav u Hrvatskoj ne postoji. Pouzdana usluga javnoga gradskog prijevoza je apsolutni imperativ tog projekta", rekao je Delić i dodao da je rok za primjenu tog sustava 12 mjeseci.
Splitski gradonačelnik Andro Krstulović Opara rekao je kako je od 23 milijuna kuna, koliko je namijenjeno za taj sustav, 12 milijuna iz ITU mehanizma Europske unije.
"Ovo nije samo potvrda da je naš gradski prijevoznik Promet konačno postao jedna zdrava i suvremena tvrtka. Ovo je dodatna potvrda da je primjenom smart rješenja, kao što je sustav e-ticketinga, učvršćen status Splita kao smart cityja", izjavio je Krstulović Opara.
"Doista imamo razloga za veliko zadovoljstvo"
Po njegovim riječima, iza današnjeg potpisivanja ugovora stoji mnogo rada gradskih službi i ljudi iz Prometa - tvrtke koja se, kako je rekao, "dubinski restrukturirala te osuvremenila kroz veliku obnovu voznog parka".
"Korištenjem smart rješenja, te izuzetne tehnološke novine, Split postaje gradom ugodnog življenja za svoje građane i sve one koji mu dolaze u posjet. Pokazali smo da smo kao gradska uprava sposobni i kadri privući velika sredstva i strateški promišljati razvoj Splita", ocijenio je gradonačelnik.
Kako je istaknuo, stručne službe Gradske uprave, zajedno s partnerima, privukle su u protekle četiri godine iz ITU mehanizma više od 300 milijuna kuna za urbanu aglomeraciju Split u sklopu Operativnog programa "Konkurentnost i kohezija". "Doista imamo razloga za veliko zadovoljstvo", zaključio je Krstulović Opara.