DIREKTOR HTZ-a Kristjan Staničić u Newsroomu N1 televizije govorio je o još jednoj turističkoj sezoni u pandemiji koronavirusa. Naveo je da Hrvatska može biti zadovoljna turističkim rezultatima, a pozitivan trend nastavljen je i u prosincu.
U Hrvatskoj je last minute dosta prisutan, kazao je Staničić, pa je tako i za vrijeme božićnih i novogodišnjih blagdana. Interesa i turista ima.
"Hrvatska ima blaže mjere u odnosu na njihove zemlje", dodao je.
Iduće godine žele dostići 90 posto noćenja iz 2019.
Kazao je da su hoteli nositelji turističke ponude, a veseli ih što rezervacija ima i na kontinentu - ne samo u Zagrebu nego i u Gorskom kotaru, Lici i Slavoniji.
"Ključni cilj kampanja koje nisu usmjerene na sunce, more i gastronomiju je držati vidljivost. To nam je zadatak raditi cijelu godinu", naglasio je Staničić. Sljedeće godine cilj je dostići 90 posto turističkih noćenja iz 2019. godine, zaključio je.