Iako McDonald'su ide bolje nego konkurenciji i iako je recesiji doskočio domišljatim izborom hrane, prodaja u američkim podružnicama ipak je pala za 0,6 posto u studenom. To je drugi uzastopni pad mjesečne prodaje, koja je u listopadu pala za 0,1 posto.
Malo bolje izvan SAD-a
Situacija je malo bolja izvan SAD-a, iako sve slabija vrijednost dolara izbija novac iz džepova lancu. Diljem svijeta, prodaja je u restoranima otvorenim najmanje godinu dana porasla za 0,7 posto.
U Europi je prodaja porasla za 2,5 posto, ali i te su brojke puno manje od očekivanih. U Aziji, na Bliskom istoku i u azijsko-pacifičkoj regiji, prodaja je pala za jedan posto. U istim regijama je prošle godine prodaja bila porasla za 13,2 posto.
Konkurencija stigla
Zbog svoje veličine i sposobnosti profitiranja na sve slabijem imovinskom stanju kupaca ponudom jeftinih menija, McDonald's je bio jedna od prvih kompanija koje su se uspjele okoristiti recesijom. Prošle godine je prodaja u SAD-u porasla za 4,5 posto, a diljem svijeta za 7,7 posto.
No, i sam McDonald's je nakon pada prodaje u listopadu izjavio kako nije imun na recesiju. U kako ozbiljnom stanju se radi govori činjenica da je pad prodaje u studenom tek četvrti takav pad u zadnjih šest i pol godina.
Jedan od glavnih problema je bio taj što je i konkurencija ponudila slične proizvode. McDonald's je prošle godine prvi izašao s "recesijskim cheeseburgerom", koji je stajao samo jedan dolar. Slične menije su u međuvremenu ponudili i Burger King i Wendy's, dok lanac Taco Bell nudi proizvode s početnim cijenama od 79 centi.