Raste potražnja za letovima u Dohu. Uvode se dodatni čarteri, pogledajte cijene

Foto: Igor Kralj/PIXSELL

ZBOG velikog interesa navijača za četvrtfinalnu utakmicu svjetskog nogometnog prvenstva Hrvatske i Brazila, putničke agencije uvode čarter-letove prema Dohi te se očekuje da će navijača biti znatno više nego u osmini finala s Japanom.

"Neke naše članice uvode dodatne čartere iz Zagreba kako bi zadovoljile potražnju, pa iako je to manje nego što je bila potražnja kada su takva natjecanja u Europi, agencije ipak primjećuju porast potražnje kako Vatreni napreduju. Osim za Dohu odnosno Katar, raste potražnja i za Dubaijem, odakle se kombiniraju letovi prema Dohi", kaže za Hinu predsjednik UHPA-e (Udruge hrvatskih putničkih agencija) Tomislav Fain.

Uglavnom su do sada hrvatski navijači na SP u Katar putovali preko Dubaija, gdje su se i smjestili i avionima išli na utakmice u Katar, bilo je i letova niskotarifnih kompanija i snalazili su se svakako, kaže Fain.

Cijene između 11 i 15 tisuća kuna

Za čartere kojima će letjeti na četvrtfinalnu utakmicu i nazad (let, transferi do stadiona i od njega te pratnja na putu, bez noćenja) navijači, kako kaže Fain, moraju izdvojiti od oko 11 do oko 15 tisuća kuna, a potražnja je nakon pobjede Hrvatske nad Japanom pojačana.

Napominje da se do sada za povratni let iz Zagreba do Dohe moralo izdvojiti oko šest do sedam tisuća kuna, a da se primjerice dvokrevetna soba u Dohi mogla naći i za oko 300 eura po osobi po danu.

Kaže da je teško reći koliko će hrvatskih navijača biti u Kataru u petak na utakmici jer će ih dio, kao i do sada, putovati i u individualnoj organizaciji, ali je sigurno da će agencije imati više prometa nego za prethodne utakmice.

Porast potražnje za adventskim i novogodišnjim putovanjima

Potražnja raste i za Dubai, koji je uvijek tražen, a posebice za Novu godinu, jer tamo se može naći i povoljniji smještaj te iako je, kao i Katar, za većinu domaćih skupa destinacija, Fain kaže da za taj grad potražnje stalno raste.

Osim za nogomet, agencije ove godine imaju i porast zanimanja i prodaje za adventska duža i kraća putovanja-izlete te dočeke Nove godine u europskim destinacijama, za što Fain kaže i da to rade sve agencije u Hrvatskoj te da je "potražnja neusporedivo veća nego u isto vrijeme prošle godine, odnosno na tragu one iz 2019.".

S druge strane, nešto manju prodaju domaćim putnicima agencije imaju s domaćim destinacijama za blagdane, što, kaže, nije novo jer domaći putuju za blagdane i po Hrvatskoj, ali više u vlastitoj organizaciji.

Vjeruje da će za dočeke u Hrvatskoj po hotelima i drugim mjestima biti puno domaćih ljudi koji su također željni putovanja i zabave.

Vezano za advent po Hrvatskoj, ističe i da preko agencija domaći putnici najviše traže i kupuju Zagreb, koji je, po informacijama hotelijera i Turističke zajednice grada Zagreba, donio znatnu popunjenost smještajnih kapaciteta i noćenja koja su u prvih desetak dana Adventa Zagreb na razini od oko 95 posto noćenja iz istog razdoblja 2019. godine.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.