STRAVIČNA prometna nesreća dogodila se jučer u tunelu Sveti Ilija kod Makarske.
Kako smo doznali od policije, u nesreći su sudjelovala dva osobna automobila, u kojima su bili samo vozači. Jedan vozač je preminuo u splitskoj bolnici, a drugi je teško ozlijeđen.
Kako javlja portal Radio Imotski, u nesreći je poginuo 24-godišnji T. L. s imotskog područja. Drugi vozač, koji je teško ozlijeđen, novi je hrvatski nadbiskup mons. Ante Jozić. On je u kritičnom stanju.
Do nesreće je došlo 60-ak metara nakon ulaza u tunel. BMW serije 5 u blagom zavoju se zanio na suprotni prometni trak i frontalno se zabio u Citroen.
Društvenim mrežama širi se snimka nesreće, koju su snimile nadzorne kamere u tunelu. Kako je vidljivo na snimci, BMW (kojim je upravljao poginuli mladić) se kretao velikom brzinom i u jednom trenutku je proklizao i prešao na suprotni prometni trak. Tada se frontalno sudario s Citroenom u kojem se nalazio nadbiskup.
O silini udara govori i to da je motor BMW-a odletio 40 metara od poprišta sudara.
Vještak: Ulazi u tunel su karakteristični s aspekta sigurnosti
Nalaz i mišljenje o uzrocima stravične nesreće u tunelu Sv. Ilija napravit će dipl. ing. Stanko Smodlaka, stalni sudski vještak za strojeve, cestovni promet i motorna vozila koji je bio na očevidu u nedjelju navečer.
Smodlaka nije želio govoriti o detaljima vezano za konkretnu nesreću dok ne napravi svoj posao do kraja, ali je za Slobodnu Dalmaciju pojasnio koji je najčešći uzrok proklizavanja vozila u tunelu dok vani pada kiša.
"Ulazi u tunel su karakteristični s aspekta sigurnosti. Naime, vozila na svojim gumama donesu vlagu koja se izmiješa sa slojem prašine na kolniku. Na taj način se napravi klizavi “film” na asfaltu koji kiša ne ispire pošto se radi o zatvorenom prostoru", pojašnjava vještak.