Prošli tjedan putnicima na letu iz Birminghama za Ženevu je nakon ukrcaja rečeno da siđu s aviona jer je pilot namirisao "nešto čudno" u kabini. Avion je trebao poletjeti za par minuta, ali je let odgođen, prenosi Independent.
Neki od putnika u zračnoj luci čekali su i do pet sati. Pilot je jedini osjetio neobičan miris, ali su usprkos tome iz sigurnosnih razloga odgodili let. Putnici su rekli da je osoblje aviona kad je let otkazan "otišlo kući" te da su ostavljeni na brigu radnicima zračne luke.
Otkazani let uskoro je maknut sa zaslona s polijetanjima i putnici nisu dobili nikakve informacije o tome kad će biti ukrcaj na drugi avion. Prijevoznička aplikacija izbrisala je karte putnika koji su se ukrcali na avion, tvrde putnici, tako da nisu mogli dokazati da su kupili karte, zbog čega nisu mogli preuzeti prtljagu.
U zračnoj luci bilo je 21 sat, a na ekranu je i dalje pisalo "obavijestit ćemo Vas o letu u 20:30." Brojni putnici nisu znali da im je let prebačen na iduće jutro.
Neki putnici snosili su dodatne troškove jer su rezervirali hotele u kojima se nisu pojavili. Prema zakonu u Britaniji, zračne luke moraju putnicima pružiti hranu, vodu i smještaj ako im je let odgođen. Putnici kojima je let otkazan imaju pravo na kompenzaciju u iznosu od 259 eura za kratke letove i 611 eura za duge letove. Iz zračne luke su rekli da 4 sata nisu mogli napraviti ništa jer su čekali kontakt s prijevoznikom.