Obitelj Zubak prodala je hotel Ikador u Iki, potvrdio je za Kult plave kamenice Ivan Zubak, sin Pave Zubaka.
Zubak kaže da Zubak Grupa nakon puno godina izlazi iz turističkog sektora. Ivan Zubak, međutim, zbog poslovne povjerljivosti nije mogao reći tko je novi vlasnik Ikadora, kao što nije mogao iznijeti ni financijske detalje o ovoj transakciji jer je primopredaja upravo u tijeku.
"Hotelski biznis postao je sve zahtjevniji"
"Zubak Grupa donijela je stratešku odluku da se nakon 27 godina povlači iz turističke branše u potpunosti kako bi se mogli posvetiti core businessu, što su u našem slučaju AutoZubak, ORYX Asistencija i njihove prateće usko povezane djelatnosti. To znači da uz Ikador prodajemo i Veladrion resort.
Hotelski biznis, pogotovo zadnjih nekoliko godina, postao je sve zahtjevniji u smislu nedostatka kvalificirane radne snage i očekivanja gostiju i počeo je uzimati puno više vremena no što smo do sada ulagali i bili spremni ulagati u nešto što nije naš core business. S druge strane, u Zubak Grupi trenutno imamo u tijeku nekoliko strateški značajnih projekata i investicija, koji od nas zahtijevaju maksimalni fokus i pažnju, što ćemo s ovom odlukom moći dati", rekao je Zubak.
"Vrlo brzo smo ostvarili svoj zacrtani cilj"
Zubak kaže da su zadovoljni i ponosni činjenicom da su vrlo brzo nakon otvaranja ostvarili svoj zacrtani cilj da stvore najbolji mali luksuzni hotel u Hrvatskoj.
"Ocjene korisnika na svim platformama to su i potvrdile, ali i puno važnije, prosječna cijena koju smo postigli, odnosno ADR od gotovo 600 eura neto u destinaciji koja nije poznata po luksuznom turizmu i nema prilagođen sadržaj takvim gostima. Doveli smo brendove poput Rive i njihovog Riva Lounge koncepta i stavili nas na kartu uz ostale premium destinacije poput Monte Carla, Mykonosa, Pariza, Venecije, jezera Como i ostalih.
Jedini smo hotel kao dio LHW grupacije na području Kvarnera i šire i jedan od samo sedam u Hrvatskoj. Uspjeli smo hotel održati otvorenim cijelu godinu i pokazati da je moguće pružiti zavidno visoku razinu kvalitete usluge i kod nas. Dobili smo mnoga priznanja za svoj rad, od Falstaffa, Gault&Millaua, HTZ-a i ostalih, što isto govori u prilog kvaliteti usluge.
Uspjeli smo i ući u ponudu AMEX Fine Hotels + Resorts, što su uz nas uspjela još samo četiri druga hotela u Hrvatskoj. Kao i u svakom poslu, mnoge stvari su mogle biti još bolje, ali o tome možda nekom drugom prilikom", rekao je Zubak.
"Ključ turizma je ulaganje u više kategorije"
Kaže da ne zna kakva je budućnost hrvatskog visokog turizma, ali vjeruju da je općenito ključ hrvatskog turizma ulaganje u objekte više kategorije.
"Pogotovo pet zvjezdica, za što postoji puno potencijala, ali to se mora postići u suradnji s lokalnom i turističkom zajednicom kako bi se u sredinama gdje bi se takvi kapaciteti razvijali paralelno stvarao i prilagođavao sadržaj takvim gostima više platežne moći", rekao je Ivan Zubak.