Foto: Index
Osim studenata Stanforda u publici su bili i zaposlenici Googlea kao i još mnogih drugih relevantnih kompanija.
Mate Rimac je u svom predavanju govorio o kompleksnosti poslovanja u Europi u usporedbi s SAD-om. Publici je objasnio gdje je točno Hrvatska, te usporedio njen BDP s godišnjim prihodima Googlea ili BMW-a, te je predstavio vlastiti poduzetnički put i izazove s kojima se susretao.
Proizvodnja ostaje u Hrvatskoj
Rimac je rekao da je idealno B2B tržište za Rimac Automobile - Kina, dok je tržište za njegove superautomobile SAD. Zbog toga planira osnivanje nekolicine ureda izvan Hrvatske, ali proizvodnju će zadržati u matičnoj zemlji.
Pljesak publike izazvao je odgovor na pitanje zašto želi zadržati proizvodnju u Hrvatskoj, koja nije ni tržište za njegove proizvode i u kojoj je teško pronaći odgovarajuće zaposlenike.
"Teško je reći bi li lokacija napravila bitnu razliku za naše poslovanje. Otvorit ćemo urede na nekoliko lokacija u svijetu, ali proizvodnju zadržavamo u Hrvatskoj. Možda nije najlakši način, ali želim dokazati da se može", rekao je Rimac a prenosi Netokracija.