Bavi se u prvom redu gradskim temama koje su, kako u uvodniku piše glavni urednik Vladimir Urukalo, "presitne za nacionalno orjentirane tjednike".
Glavni urednik ističe da je tjednik u prvom redu namijenjen stanovnicima Splita te da će "do pojedinosti pratiti zbivanja u Splitu.
Također napominje da tjednik "želi potaknuti gradsku vlast na odgovornost građanima, ali i poticati same građane na veće sudjelovanje u životu grada".
U prvom broju "Splitske novine" pišu o, kako se navodi, "nekim zaslužnicima koji su dobili stanove na uporabu, ali ih ne vraćaju ili su ih otkupili".
Na naslovnici su najavljene i teme o zapuštenosti prostora u Dioklecijanovoj palači, gradskom prijevozu, za koji tvrde da je najskuplji u Hrvatskoj, a tjednik obrađuje i tzv. životne teme, priče o ugroženim ljudima i obiteljima, zanimljivosti, estradu, kulturu, sport. Donosi i anketu s građanima Splita koji podupiru izlazak tjednika, uz ocjenu da Splitu treba lokalni tjedni list.
Iza projekta "Splitske novine" stoji skupina splitskih poduzetnika na čelu s vlasnikom kompanije "SEM" Juroslavom Buljubašićem. Direktor novina je Tomislav Radman, a izvršna direktorica tjednika Tanja Jakovčev.
Tjednik "Splitske novine" tiska se u tiskari "Zagreb", u Zagrebu, distribuira se putem mreže "Slobodne Dalmacije", a prvi broj nije bilo moguće kupiti u mjestima izvan Splita.