HT: Riješili smo problem, pozivi rade. Iskreno se ispričavamo

Foto: Shutterstock

Hrvatski telekom izvijestio je da su otklonjene poteškoće u mobilnoj mreži te je u tijeku potpuna normalizacija govornih usluga. "Zbog poteškoća je privremeno bilo otežano ostvarivanje poziva prema mrežama drugih operatora i u jednom trenutku prema našoj korisničkoj podršci.

Uzrok je brzo identificiran i u najkraćem roku smo otklonili poteškoće uz normalizaciju usluga oko 15 i 30 sati. Usluge niti u jednom trenutku nisu bile u potpunom prekidu. Pristup mobilnom internetu cijelo vrijeme funkcionira nesmetano, kao i pozivi putem platformi poput WhatsAppa. Još jednom se iskreno ispričavamo zbog neugodnosti i zahvaljujemo na razumijevanju", poručili su iz HT-a.

Podsjetimo, nešto prije podneva korisnici Hrvatskog Telekoma počeli su prijavljivati probleme s uspostavljanjem poziva s HT-a prema drugim mrežama.

Kako su Indexu javili čitatelji, nakon što su pokušali uspostaviti poziv, glas s druge strane javljao da se broj koji su zvali ne koristi. I kada se pokušalo nazvati HT-ovu službu za korisnike, stizao je odgovor: "Nazvali ste broj koji se ne koristi."

Zbog toga je i Hitna poručila građanima da ih ne zovu preko HT-a. 

"S obzirom na poteškoće koje građani imaju vezano za ostvarivanje poziva putem Hrvatskog Telekoma, upućujemo građane da, u slučaju potrebe, hitnu medicinsku službu na broj 194 nazovu koristeći druge teleoperatere", poručili su ranije iz Hrvatskog zavoda za hitnu medicinu.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.