NA HRVATSKOM tržištu automobila je u prvih pet mjeseci registrirano tek 15.757 novih automobila ili 25,8% manje u odnosu na ionako lošu prošlu godinu.
Na mjesečnoj razini vidljiv je blagi oporavak tržišta, no još uvijek nedovoljan da se može zaključiti kako ide nabolje, a ne da su u pitanju kratkoročni efekti prodajnih akcija. S druge strane, u svibnju su Hrvati kupili stotinjak Mercedesa, koliko i u prva četiri mjeseca zajedno.
Tijekom svibnja je prodano 3.651 novih automobila, 529 više no u travnju, čime je ovo najbolji rezultat na mjesečnoj razini u ovoj godini. Već očekivano, Opel je hrvatski broj 1, i to s 405 prodanih automobila, dok je VW prodao tek tri automobila manje i osvojio drugo mjesto. Treći je Chevrolet s daljnjim rastom i 300 prodanih automobila. Isti poredak vrijedi i na godišnjoj razini, gdje Opel s 2.035 prodanih vozila drži 12,91 posto tržišta.
U top 10 ušli su još Renault, Peugeot, Škoda, Hyundai, Ford, Citroen i Mazda. Ovdje recimo i kako najveći skok prodaje bilježe Peugeot, Škoda i Ford. Recimo još i kako je u okršaju premium marki najbolji rezultat ostvario Mercedes utrostručivši prodaju. U svibnju su Hrvati kupili 94 Mercedesa naspram 60 Audija i 62 BMW-a.
Najpopularniji model na hrvatskom tržištu je i dalje Opel Astra, a prate ga VW Polo i Opel Corsa. No, na mjesečnoj razini Ford Focus je s 142 prodana primjerka dogurao do 2. mjesta, a na 3. mjesto je zasjeo VW Golf. Vrijedi reći i kako je prodaju udvostručila Škoda Fabia, ali i VW Passat. Među deset najprodavanijih modela ove godine još su Renault Megane, Renault Clio, Škoda Octavia, Hyundai i30, Ford Focus i Chevrolet Cruze.
Kao kuriozitet hrvatskog tržišta spomenimo kako su u travnju registrirana i prva dva Aston Martina ove godine, a svoje kupce ove godine našli su i Lexus, Jaguar i Porsche. Kad je pak u pitanju njemački premium trio, najbolji je i dalje BMW, prati ga Audi te pomalo zamrli Mercedes s upola manjom prodajom.