FACEBOOKOV prihod u prvoj polovici 2011. godine udvostručio se na 1.6 milijardi dolara, otkrio je Reutersu neimenovani izvor s dobrim uvidom u financije ove tvrtke. Čista zarada u istom razdoblju iznosi skoro 500 milijuna dolara.
Jači ovogodišnji rezultati odraz su procjene investitora koji su vrijednost Facebooka procijenili na oko 80 milijardi dolara na privatnom tržištu. Za Facebook je najvažnije da i dalje ostane u prednosti pred Googleom, te da na taj način i dalje "zadrži monopol" nad oglašivačima, jer čak trećina svih oglasa u SAD vrti se upravo na Facebooku. Njegova rastuća popularnost među korisnicima, a time i oglašivačima, mnoge je druge internet velikane ostavila na suhom, poput Yahoo Inc-a koji se upravo oprostio od izvršne direktorice Carol Bartz.
Ipak, još nije poznato koliki dio ukupnog prihoda od 1.6 milijardi dolara otpada na utržak od oglašavanja, a valja uzeti u obzir da Facebook sve veći prihod ima i od marže na prodaji virtualnih dobara. Iz Facebooka su odbili komentirati navode o njihovim financijama, prenosi Reuters.