Foto: Croatian Makers
Croatian makers liga natjecanje je u robotici za učenike osnovnih škola, a CEMEX je odlučio donirati 18 mBot edukacijskih robota.
> Nenad Bakić pokrenuo robotičku revoluciju - u škole ide 1000 robota
"Ovaj projekt pruža mogućnost promjene"
Roboti su donirani OŠ kneza Mislava iz Kaštel Sućurca te OŠ Vjekoslava Paraća i OŠ don Lovre Katića iz Solina.
CEMEX se odlučio uključiti u projekt kao partner te donirati po šest mBot robota svakoj školi kako bi omogućio učenicima lokalnih škola sudjelovanje u natjecanju iz robotike, navodi se u priopćenju kompanije.
"Svjesni smo kako se radi o zanimanjima i znanjima u kojima je hrvatsko školstvo izrazito deficitarno pa smatramo da ovaj projekt pruža mogućnost promjene. Upoznavanje učenika s automatikom i robotikom u osnovnoškolskoj dobi omogućuje njihovo usmjerenje ka tehničkim znanostima bez kojih nema konkurentnog gospodarstva", izjavio je Ivan Bartulović, direktor Sektora ljudskih resursa u CEMEX-u.
"Ovakvi projekti pokazuju da je napredak u smjeru usavršavanja tehničkih i tehnoloških znanja u hrvatskom školstvu ne samo poželjan, već i moguć. Raduje me što će naši učenici, zahvaljujući partnerstvu s CEMEX-om, moći sudjelovati u ovom projektu i steći znanja koja inače ne bi imali priliku steći. Roboti su izuzetno atraktivni didaktički alati i siguran sam da će interes djece biti velik", rekao je ovom prigodom Đuro Baloević, ravnatelj OŠ Vjekoslava Paraća.
Do sada je u projekt uključeno oko 60 škola
Do sada je u projekt Croatian Makers liga uključeno šezdesetak osnovnih škola i centara za rad s mladima. Obzirom da je najveći broj prijava zabilježen u Slavoniji i kontinentalnoj Hrvatskoj, CEMEX je, kao dugogodišnji kum Eko škola iz svoje lokalne zajednice, odlučio potaknuti i škole iz Dalmacije da se uključe u ovaj projekt, navode iz CEMEX-a.
Natjecanje će započeti 15. travnja, a bit će organizirano u šest regionalnih centara: Zagrebu, Velikoj Gorici, Varaždinu, Osijeku, Rijeci i Splitu. Najuspješniji sudionici iz regija dobit će još naprednije robote, kako bi stečena znanja mogli podići na višu razinu.