Zagrebački Holding prodaje svoj udio u Zagreb plakatu, pravo prvokupa ima Todorićeva tvrtka

Foto: HTZ / Mario Romulić Dražen Stojčić
 
ZAGREBAČKI HOLDING danas je objavio javni poziv za prikupljanje ponuda za prodaju svog udjela u Zagreb plakatu.
 
Radi se o neobvezujućem pozivu kojim se želi ispitati tržište, nakon kojeg će, ako bude interesa biti raspisan javni natječaj za prodaju.
 
Uvjeti koje bi potencijalni kupac trebao ispunjavati su da ima minimalno 10 godina iskustva u poslovima vanjskog oglašavanja, te da ima minimalni godišnji prihod od 10 milijuna kuna, u prethodnoj poslovnoj godini.
 
Zagrebački holding ima 51% udjela u Zagreb plakatu, dok je preostalih 49% u vlasništvu tvrtke Media d.o.o. iz Todorićevog Agrokora.
 
Todorić ima pravo prvokupa, što znači da ako dođe do natječaja, ima pravo kupiti udio po istoj cijeni koju je ponudio najbolji ponuđač na natječaju.
 
Rok za podnošenje ponuda je 30. svibnja. 2014. do 12 sati.
 
Zagreb plakat imao je monopol na oglašavanje na javnim površinama i nekretninama u vlasništvu Grada, koji je prošle godine ukinut odlukom Visokog upravnog suda.
 
Naime tvrtka Europlakat smatrala je nezakonitom odluku Gradske skupštine kojom je oglašavanje uvršteno u komunalne a ne tržišne djelatnosti.
 
Time je Zagreb plakat jedini imao pravo ugovarati oglašavanje na tim površinama, što im je osiguralo sigurne prihode.
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.