Foto: Marcin Wichary/Flickr
NOVO istraživanje Universuma, globalne tvrtke za savjetovanje poslodavaca, nudi uvid na koji način oni osvajaju mlade generacije, a ako je suditi prema rezultatima ankete provedene na uzorku od 240.000 tvrtki i studenata, ključ uspjeha je u svrsishodnosti posla i potencijalu za inovacije.
Anketa otkriva i da muškarci preferiraju bankarske poslove više od žena, barem kad je riječ o studentima i studenticama ekonomije, piše Economic Times.
Razlika u sklonostima spolova je vidljiva i na području strojarstva i inženjerije, gdje studenti štuju poslodavce poput BMW-a, a studentice rad u postrojenjima grupe L'Oreal ili Johnson & Johnsona.
"Milenijske generacije uistinu žele razumjeti svrhu tvrtke, oni žele da se njeni ciljevi podudaraju s njihovima i rade u zajedništvu s drugima na uspjehu organizacije," kažu u Universumu.
Ljestvica najpoželjnijih tvrtki globalno:
1. Google
2. PWC
3. EY
4. Goldman Sachs
5. KPMG
6. Deloitte
7. Apple
8. Microsoft
9. J.P. Morgan
10. P&G
Ljestvica najpoželjnijih tehnoloških tvrtki:
1. Google
2. Microsoft
3. Apple
4. BMW Grupa
5. IBM
6. Intel
7. Sony
8. Siemens