Sindikalist otkrio Vladi put za izlazak iz krize: Naručite brodove!

"U METALSKOJ industriji nema posla, a 20 tisuća ljudi je ostalo bez radnog mjesta", upozorio je predsjednik Sindikata metalaca, Vedran Dragičević. Kao glavne krivce Dragičević ističe Vladu koja svoje aktivnosti usmjerava na dovođenje investicija, a ne na pronalaženje poslova van granica Hrvatske.

"Da smo mi danas imali ugovoreno desetak novih brodova, onda bi samo ta dva broda podignuli industrijsku proizvodnju za dva posto i to je problem i ako želite napraviti taj ključni korak, onda Vladi poručujem, naručite brodove, ne trebate vi nama ništa pokloniti. Idemo raditi, a onda će se sva ova poduzeća koja su naslonjena na industriju koja se provodi u brodogradilištima, zapravo biti isto tako na nogama i dobit će određene poslove", ističe Dragičević.

"Neće nas spasiti ni Ombla ni Pelješki most"

To je jedina strategija koja, ako se provede u sljedećih mjesec dana može izvući ovu državu iz krize, kaže Dragičević. "To je to što mi trebamo napraviti. Vlada o tome treba razmišljati. Neće nas spasiti niti Ombla niti Pelješki most", upozorava Dragičević.Koliko je loša situacija u metalskoj industriji najbolje govori i podatak da 19 tisuća radnika prima minimalce.

Splitsko brodogradilište dobar je primjer loše politike privatizacije, a situacija je u ovoj tvrtki nikad gora, rekao nam je sindikalni povjerenik Joško Franić. "Dva broda ugovorena u zadnje tri godine nisu garancija opstanka Brodosplita. Čekamo privatizaciju jer drugog izbora sada nemamo. Moram apelirati na službe u Vladi koje se bave privatizacijom da moraju požuriti sa svojim poslom. Nije se smjelo dogoditi da su išli na godišnji odmore i da su to prepustili jer brodogradilište jednostavno stoji", ističe Franić.

Više od tisuću ljudi je na čekanju, a situacija ni u drugim brodogradilištima nije bolja. Radnici Brodosplita apeliraju da Agencija za upravljanje državnom imovinom ubrza rješavanje dokumentacije oko privatizacije, kako bi sa novim vlasnikom napokon započeli sa normalnim radom.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.