Foto: Adris
ADRIS grupa je u prvih šest mjeseci ove godine imala ukupne prihode od 3,1 milijardu kuna, a prihodi od prodaje roba i usluga iznosili su 2,5 milijardi kuna. Prihodi od prodaje u inozemstvu porasli su 21 posto i iznose 708 milijuna kuna. Dobit prije poreza iznosi 229 milijuna kuna.
U turističkom dijelu raste broj noćenja i cijene
U turističkom dijelu poslovanja Adris grupe ostvareno je devet posto više noćenja gostiju nego u prvom polugodištu 2014. - uz povećanje ostvarene prosječne cijene noćenja od dva posto. U lipnju je završena rekonstrukcija i preuređenje butik hotela Adriatic, najstarijeg rovinjskog hotela, vrijedno 30 milijuna kuna. Hotel svojom lokacijom i jedinstvenim identitetom znatno podiže kvalitetu ponude na destinaciji. Nastavljene su i značajne investicije u kampovima. Ukupna ulaganja u 2015. godini procjenjuju se na više od 150 milijuna kuna. Trenutni booking potvrđuje pozitivne trendove rasta broja noćenja uz povećanje prosječne cijene, navode iz kompanije.
Izvoz Cromarisa porastao za 10 posto
Cromaris je pak u prvom polugodištu 2015. ostvario osam posto veću prodaju nego u prvih šest mjeseci prošle godine. Izvoz je porastao 10 posto, od čega najviše na njemačkom i francuskom tržištu, dugoročno atraktivnim izvoznim tržištima. Trenutno Cromaris izvozi tri četvrtine svoje ukupne prodaje. Uz rast količinske prodaje, ostvaren je i rast prodajnih cijena od 10 posto. Trenutno je pri završetku investicija u potpunu rekonstrukciju mrjestilišta i izgradnju sustava predrasta - vrijedna gotovo 150 milijuna kuna. Ovom investicijom skratit će se proizvodni ciklus i smanjiti troškovi proizvodnje; navode iz Adrisa.
Croatia osiguranje: Želi se povećati udio prodajnog osoblja
U prvih šest mjeseci 2015. godine Croatia osiguranje, u usporedbi s prošlogodišnjim razdobljem, ostvarilo je rast zaračunate premije od 5,9 posto. Na ključnom hrvatskom tržištu, nakon dugogodišnjeg trenda pada, došlo je do stabilizacije tržišnog udjela na 32,5 posto. Croatia osiguranje u dijelu neživotnog osiguranja i nadalje drži vodeću poziciju s 38,8 posto tržišnog udjela. U segmentu pak životnog osiguranja u prvom polugodištu 2015. CO je postao lider na hrvatskom tržištu s 19,4 posto tržišnog udjela.
Kako navode iz Adrisa, u tijeku je restrukturiranje tvrtke. Naglasak je na promjeni strukture zaposlenih u korist prodajnog osoblja. Tako je, primjerice, na dan 31. prosinca 2013. godine samo 23 posto zaposlenih radilo u prodaji. Na kraju 2014. godine taj je postotak bio 48 posto, a posljednjeg danja lipnja ove godine 61 posto. Cilj je doći do optimalne strukture u kojoj barem 70 posto ljudi radi u prodaji. Također, završena je centralizacija potpornih funkcija i procesa upravljanja štetama s ciljem stvaranja učinkovitije organizacije. U prodajnom smislu napravljen je pomak prema tržišnim segmentima i prodajnim kanalima u kojima je CO do sada bilo slabije zastupljeno. Unapređeni su postojeći i razvijeni novi proizvodi, osobito u dijelu osiguranja imovine te zdravstvenog i životnog osiguranja. Rezultati restrukturiranja vidljivi su i u financijskom rezultatu. U prvih šest mjeseci CO grupa ostvarila je dobit prije poreza u iznosu od 57,3 milijuna kuna, zaključuje se u priopćenju.