Foto: Guliver Image / Getty Images (Ilustracija)
Svakoga dana potrošači zovu i traže savjete, što pokazuje kako je u krizi svijest građana o potrošenom novcu puno veća, kaže Mira Brumerček Lukačević iz Potrošačkog foruma.
"Ovakav nagli skok tumačimo prvenstveno činjenicom da je ekonomska kriza i da su problemi koje naši sugrađani imaju vrlo veliki u toj nekakvoj borbi da opstanu".
Građani se također žale na previsoke troškove ovršnog postupka.
"Građani su dovedeni u situaciju da ih različitih razloga ne mogu ispunjavati svoje obveze. Ono što nas smeta je što su troškovi ovršnog postupka nekoliko puta veći od stvarnog duga. Smatramo da bi netko to trebao konačno riješiti jer je i ovako zaista teško spajati karaj s krajem".
Najviše je onih koji se odnose na račune za plin. Velika većina ipak je iste platila u predviđenom roku. No, mnogi koji su imali pritužbe na telekomunikacije ostvarili su svoja prava.
"Dobra stvar kod telekomunikacijskih usluga je što su propisi vrlo dobri i što je zakonom propisana procedura prigovaranja prema kojoj korisnici usluga uspješno rješavaju svoje probleme ako su u pravu. Jedino što je potrebno malo strpljenja".
Zbog sve veće potrebe aktivirana je i nova telefonska linija. Pored starog broja 200 246, svoje pritužbe građani mogu proslijediti i na novi broj 072 414 414.