Foto: Facebook
OD DANAS svoje mjesto na Facebooku ima i Ivo Baldasar, SDP-ov kandidat za gradonačelnika Splita. Dobro je krenulo. U par sati skupilo se već više od stotinu onih kojima se Ivina stranica sviđa.
Za razliku od Baldasara i SDP-a, HDZ i njihov kandidat Vjeko Ivanišević, odlučili su se za drugačiju strategiju na popularnoj društvenoj mreži. Ivanišević, naime, umjesto stranice, ima profil pa se s njim možete i sprijateljiti, dok vam se Ivo može samo sviđati. Prijatelji ne možete biti.
SDP angažirao profesionalce, HDZ-ovci se zasad uzdaju u vlastite snage
Očito je riječ o dvije potpuno drugačije koncepcije. Ivinu kampanju vode profesionalci iz jedne uspješne i dokazane marketinške agencije.
HDZ-ovci, pak, kubure sa sredstvima i još nemaju neko ugledno ime. Kod njih se radi složno i udarnički vlastitim snagama, najbolje što se zna i može, dok su SDP-ovci i za ove izbore sa okršajem na relaciji Bajrović - Baldasar pokazali da su skloni jedni drugome podmetati noge čim uzmognu.
U 10 dana HDZ-ovac Ivanišević skupio više od 1.800 prijatelja
Vjeko je u 10 dana svog života na Facebooku dobio sasvim solidnih 1.803 prijatelja, a veseli što među njima i članova i simpatizera SDP-a, što pokazuje otvorenost kakva dosad nije krasila HDZ.
Ostaje vidjeti koja će se od dvije strategije na Facebooku pokazati uspješnijom. Ova Vjekina, prijateljska ili Ivina nešto formalnijeg karaktera.