Bivši župljani o svećeniku ubojici: Onaj tko govori da ga treba pravdat´ gori je od njega!



U DUBROVNIKU se još nisu smirile strasti nakon ubojstva predsjednika Mjesnog odbora Banići Marka Kraljevića kojeg je ubio svećenik Ivan Sinanović. Dio Dubrovčana proteklog tjedna okupio se ispred zgrade suda kako bi dali podršku svećeniku koji se i dalje nalazi u pritvoru, dok se drugi dio Dubrovčana otvoreno zgraža nad tim činom.

Skupio 400 potpisa, a selo ima 300 ljudi!?

Podjele oko don Sinanovića vidljive su i župama gdje je boravio, prije svega u općini Konavle od onih koji su odmah u početku vidjeli da sa Sinanovićem nešto "nije u redu", do onih koji ga i danas obožavaju. Dio suprotstavljenih svjedočanstava o svećeniku ubojici predstavio je i lokalni portal dubrovnikpress.hr.

Reportažni prikaz počinje u selu Dubravka u Konavlima u kojoj nema ni 300 ljudi, no zanimljivo je zbog toga jer Sinanovićevi prijatelji spominju kako se to selo borilo i peticijom ne bili zadržali "voljenog" svećenika. No, sporno je što je u peticiji prikupljeno 400 potpisa, odnosno više od stotinu koliko ih ima Dubravka. Isto tako anketno pitanje bilo je "Želite li da selo ima svećenika ili ne", odnosno nije se spominjalo imenom Sinanovića.


Poznato je isto tako da je Sinanović bio vrlo čudan za vrijeme "službovanja" u Dubravci, a smetala su mu djeca koja se igrala nogomet ispred Crkve.

Sve je bilo u redu dok je s njima živjela majka

"Prije su popovi donosili djeci kekse, a njemu su smetala. Ma da vam kažem nešto, sve je bilo dobro dok mu je mater živjela s njime, onda je pio lijekove za taj PTSP, a kad je mater 'išćero', u njega je uš'o vrag" pričaju u Dubravci.   Drugi dio sela ga opravdava, posebno njegovu akciju kada je išao u "oslobađanje prostora KUD-a Napredak od striptizete iz Trebinja".

"Pokušali smo problem riješiti s Crkvom. Sjeli smo za stol, bio je tu i dekan Mazarekić, ali kad nam je don Ivan trebao pružiti ruku, umjesto toga se digao, lupnuo šakom o stol i počeo vikat kako je on tu zakon. Na koncu smo, umjesto pomirbe, s oltara dobili osudu da smo napali popa, a nitko ga udario nije. Eto tako je to s Crkvom završilo, pogriješili smo što nismo zvali policiju", govore u KUD-u za dubrovnikpress.hr te dodaju da je svećeniku smetala striptizeta, a "ne smetaju mu iste te striptizete na moto susretima koje posjećuje".

Najprije joj je tražio pi…ke, a onda je istjerao iz Crkve


U Dubravci pričaju kako je svećenik bio u sukobu zbog Doma omladine, gdje je svećenik udario šakom jednog od mladića.

"Volio se 'prtit' u svašta, u odnose ljudi, u jednoj svađi umjesto da pomiri ljude čovjeku je krampom prijetio". kaže za dubrovnikpress.hr 82-godišnji Mato Pulić.

"Nisam bio protiv njega kad je došo, mlad svećenik, neka ga. Ali nakon nekoga vremena vidim neku prediku čudnu u crkvi, počeo vrijeđat. Ženu je 'išćero' iz Crkve. Nitko ti nije 'reko' što ću ti ja 'rijet', najprije joj je tražio pi…ke. Žena ima svoj karakter, muža, 'familju', djecu i ona to nije krila, a on je onda 'išćero' iz crkve. Ima lude mladosti što ga štite, ja ga ne štitim, žalim čovjeka što ga je ubio. Bio je na Korčuli, pravio nered, onda doš'o ođe pravit nered. Bili su poslije potpisi jesmo li za njega, da bude pop u selu ili ne. Ja govorim, kakvi potpisi!? Niti je moj đed, niti prađed glas'o oće li bit pop, to je pos'o biskupa. Taj naš biskup treb'o ga je maknut'. Ako je bio u ratu, bolestan, skloni ga, svuci ga, neka se liječi", ispričao je Mato Puli dodajući kako je Sinanović bio u sukobu zbog gradnje Crkve jer su na gradilištu radili muslimani iz Bosne.

Sukob zbog 'bauštelaca' muslimana

"Kad ogradite Crkvu, stavite na nju polumjesec", navodno je odbrusio Sinanović koji nije trpio radnike druge vjere jer, kako je govorio "oni vole džamiju, a ja volim crkvu".

Pulić je na kraju zaključio, govoreći o Sinanoviću da onaj tko govori da ga treba pravdat je gori od njega.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.