PRIJE dvije godine svjetski poznati lanac brze hrane Burger King iznenadio je nogometni svijet kad je postao sponzor engleskog četvrtoligaša Stevenagea. Taj mu se potez isplatio iznad svih očekivanja.
Razlog za ulazak u klub u Burger Kingu nisu vidjeli na travnjaku ni na tribinama nego - na videoigri. Naime, iako igra u najnižem profesionalnom rangu u Engleskoj, League Two, Stevenage se svake godine nalazi u videoigri FIFA. Samim time, njihove dresove sa sponzorskim logom vide milijuni gejmera, što je puno veća publika od one koja ovu momčad prati u stvarnom svijetu.
Ako je logo na dresu, mora biti i u igri
Tu je Burger King vidio priliku za dosjetljivi marketinški potez. Nakon što je njihov logo dospio u igru zahvaljujući dresu Stevenagea, na društvenim mrežama pokrenuli su The Stevenage Challenge, odnosno Izazov Stevenage, potičući gejmere da igraju baš s tom momčadi, u nju dovode svjetske zvijezde i sve uspjehe objavljuju na društvenim mrežama.
Od tada je na internetu objavljeno više od 25.000 golova koje su ljudi diljem svijeta postizali sa Stevenageom, koji je brzo postao najkorišteniji klub u "career modu".
Dakako, korisnici su u svoju momčad dovodili najveće svjetske zvijezde, pa je internet pun snimki virtualnog Lea Messija u dresu Stevenagea s logom Burger Kinga na prsima. Ta je reklama za ulagače neprocjenjiva.
Nagrade za svaki gol podijeljen na Twitteru
"Niste čuli za nogometni klub Stevenage? Nismo ni mi, ali shvatili smo da će se, iako su na dnu engleske četvrte lige, pojaviti u videoigri u kojoj su svi najskuplji nogometaši svijeta. Tada smo, prije skoro dvije godine, odlučili sponzorirati Stevenage", objavio je lanac u videu na Twitteru.
"Ako stavimo naš logo na njihov stvarni dres, on će se pojaviti i u igri. I tako je nastao The Stevenage Challenge. Gejmeri iz cijelog svijeta počeli su igrati sa Stevenageom, a za svaki gol koji su podijelili na Twitteru dali smo im nagrade. Vijest je poharala gejmersku zajednicu. I samo tako, naša mala momčad u stvarnom svijetu postala je najveća u online svijetu", objasnili su u Burger Kingu.
Zahvaljujući ovom marketinškom potezu, dresovi Stevenagea rasprodani su prvi put u povijesti, iako je klub protekle sezone zadržao četvrtoligaški status samo slučajno. Završio je na 23. mjestu u konkurenciji 24 kluba, ali kako je Bury isključen iz League One, samo je posljednjeplasirani Macclesfield Town ispao iz lige, piše Goal.com.