NOVA HIT INDUSTRIJA Esport nastavlja privlačiti globalne kompanije

FOTO: LoL Esports/Flickr

T-Mobile najavio je partnerstvo s dvije velike esport organizacije. Team SoloMid i Cloud9 tako su dobili novog značajnog partnera, a jedna od najvećih telekomunikacijskih kompanija na svijetu nastavila je sa širenjem u esport industriji.

>>Njemačka vlada počinje ulagati u esport: "To je budućnost i ne može se ignorirati"

Ulazak telekoma u esport nije ništa novo. Priliku su prvo prepoznali južnokorejski SK Telecom i KT, a nedavno smo imali primjer i u regiji kada je Vipnet najavio strateško partnerstvo s ESL-om. T-Mobile je tako odlučio da je vrijeme da se i oni priključe folkloru. Međutim, ovo neće biti prvi izlazak te kompanije u esport.

 
Ranije ove godine T-Mobile je bio glavni sponzor Twitch Esports Arene na E3 sajmu, a sponzorirali su i Overwatch reprezentaciju SAD-a na Overwatch svjetskom prvenstvu. Dodamo li tome da je nedavno lansiran i "Binge On", program koji omogućava korisnicima da koriste servise poput Netflixa, YouTubea i drugih, bez da koriste svoj data promet, čini se da T-Mobile provodi strategiju s fokusom na približavanje mlađim korisnicima. 
 
Posljednje investicije T-Mobilea isključivo su na američkom tržištu, pa tako i sponzorstvo dvije konkurentske organizacije TSM i C9, koje su gotovo simultano objavile kako im je iznimno drago zbog novodogovorene suradnje. 
 
FOTO: LoL Esports/Flickr 
 
Ne smijemo zanemariti ni ulogu mobilnih igara u industriji, koja dobar dio svog rasta temelji upravo na tom segmentu. Iako se esport polako razvija na mobilnim platformama, i dalje je dovoljno daleko od globalnih esport natjecanja da prolazi nezamijećeno. Što bi se uskoro moglo promijeniti. 
 
Novi globalni sponzori pridonijet će stabilnosti esporta i svih uključenih strana, ali privući će nova ulaganja. Esport industrija je i dalje prilično kaotična što odbija dio potencijalnih investitora, ali novi renomirani i stabilni sponzori trebali bi popraviti situaciju. 
 
Kako je drugi najveći telekom u Hrvatskoj već ušao u esport, možemo očekivati da će to uskoro napraviti i onaj najveći, Hrvatski Telekom. U kojem obliku i kako, zasad je nepoznato, ali čisto sumnjamo da će izostati odgovor na potez konkurencije. 

>>> Esport je jedan od najvećih globalnih fenomena današnjice. Nema relevantnog medija na svijetu koji ne izvještavaju o najvažnijim događanjima u esport industriji, a neke od najvećih globalnih kompanija ulažu stotine milijuna dolara kako bi na vrijeme ugrabile dio ovog brzorastućeg tržišta. Na Index Sportu pratite najnovije vijesti iz esporta, intervjue s najboljim profesionalnim gejmerima i uživajte u video klipovima i mečevima.

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.